Avatar billede infamm Nybegynder
11. december 2005 - 22:49 Der er 2 kommentarer

Generelle spørgsmål om min computer.!

Hej jeg har følgende specs:

Processor: AMD Athlon 64 3200+
Bundkort navn: MS-7030
Grafikkort: ATi Radeon X800 Series
BIOS navn: Phoenix Technologies, LTD
BIOS version: 6.00 PG
RAM: 1024 Kingston
Tastatur: Et standart tastatur

Jeg har følgende problem:

jeg kan i CS ikke bruge mere end 2 taster på en gang (SHIFT+w+d = liste skråt fremad) Desuden kommer der en bip lyd fra computeren. Tror i det er min BIOS eller mit tastatur der kan være problemet?

Hvor er det iøvrigt at jeg kan overclocke min cpu i BIOS'en?  jeg gerne vil have mere cpu power, da jeg oplever fps drop i CS. Selvom jeg har tweaked cfg samt den laveste opløsning, og vsync off.
Avatar billede jacobdalby Nybegynder
13. december 2005 - 15:34 #1
Bip lyden kan være "Trægetaster" i Windows.. prøv at holde shift nede (eller også er det 5 tryk) når du er ude i Windows.. så burde der komme en besked op og så kan du så slå det fra.
Avatar billede infamm Nybegynder
13. december 2005 - 16:31 #2
Jeg kan ikke få trægetasterne frem ved at holde shift nede eller trykke på den op til flere gange, er der en anden måde at få dem frem på?