Avatar billede gitte06 Nybegynder
11. december 2005 - 21:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændring i personlige oplysninger - såsom ændring af brugernavn??

Hvor man kan ændre sådan noget som sit brugernavn, hvis man nu gerne ville dét, eller mail-adresse ???

Jeg har skiftet mail-adresse, men kan kun finde et sted, hvor jeg er i stand til at korrigere mine personlige oplysninger, og det er mit password - goddaw-dååh, det får jeg jo ikke ændret min mail-adresse af *tihi*

Håber der er et par ivrige eksperter, der evt. er i stand til at hjælpe her.

På forhånd tak for assistancen.

Julenisse-hilsner fra
Gitte
Avatar billede gitte06 Nybegynder
11. december 2005 - 21:25 #1
Nå okay, fandt ud af, hvordan 'scroll-knappen' fungerer *tihi*

Men kan stadig ikke ændre brugernavnet, er det mon noget nymodens pjat, at man ikke kan det ??? :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
11. december 2005 - 21:30 #2
Det er kun promedlemmer der kan ændre brugernavnet.
For at blive pro skal man enten købe et medlemsskab eller besvare så mange spørgsmål (tjene point) at man kommer på månedens top100. Gør man det får man et gratis pro medlemsskab.

Spørgsmål vedr. eksperten er pr. kutyme gratis. Derfor smider du selv et svar og tager pointene retur.
Avatar billede gitte06 Nybegynder
11. december 2005 - 21:33 #3
Hej anonym,

Så blev jeg da så-klog :) - pænt tak for din tilbagemelding :)

Jule-nisse-hilsner fra
Gitte
Avatar billede boxer Nybegynder
11. december 2005 - 21:42 #4
Velbekomme :o)
Avatar billede roenving Novice
12. december 2005 - 17:40 #5
Hvis du trykker på dit eget navn oppe til venstre (i det blå felt !-) kommer du til dine egne sider, hvor du bl.a. kan ændre email-adresse !o]
Avatar billede boxer Nybegynder
12. december 2005 - 17:57 #6
Ja, den overså jeg sq roenving.