Avatar billede maudy Nybegynder
11. december 2005 - 21:01 Der er 8 kommentarer

For fejl når jeg er inde i nogle mapper

Hej

jeg har et problem.
Hver gang jeg åbner en mappe, det er for det meste en masse film, der er i mapperne, så kommer den der fejlmeldingsboks op, for man enten kan sige send fejlrapport, eller undlad og sende! efter man fx. har valg undlad og sende, lukker mappen automatisk ned!

Hvad kan man gøre for at dette ikke sker?
Avatar billede kenp Novice
11. december 2005 - 23:05 #1
genindstallere de codec som dine film kræver. da det lyder som dem der er fejl på.
Avatar billede maudy Nybegynder
11. december 2005 - 23:42 #2
hvordan gør man det :)?
Avatar billede gratis Nybegynder
12. december 2005 - 00:27 #3
Avatar billede kenp Novice
12. december 2005 - 08:58 #4
hvis det tip som gratis har lagt ikke virker. så skal du finde de indstallationsfiler frem som du brugte da du oprindeligt indstallerede dem.
Avatar billede maudy Nybegynder
12. december 2005 - 11:36 #5
kunne ikke rigtig finde rundt i det gratis gav mig :(

Det skal lige siges at det er video-filer ikke programmemr.
Avatar billede kenp Novice
12. december 2005 - 11:59 #6
ja har forstået at det er video film.

Men det kræver et codec fo rat se disse film. det er dette som er gået i stykker.
Avatar billede maudy Nybegynder
12. december 2005 - 20:03 #7
knep:
Hvordan gør man dette :) ?
Avatar billede kenp Novice
12. december 2005 - 20:25 #8
henter de codec igen... f.eks. på www.divx.com og www.xvid.org