Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
11. december 2005 - 15:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med licensen..arrr hvad er nu det!!

Jeg købte for ca et års tid siden en bærbar til mit firma, her den senere tid er den begyndt at lukke meget umotiveret ned.. SLAM så er der lukket ned, her forleden begyndte den så at skrive følgende meddelese når jeg når til login skærmen "Et problem har forhindret Windows i at kontrollere licensen til denne computer korrekt. Fejlkode 0x800700c1.
Hvis jeg så trykker ok kommer jeg tilbage til login skærm og kan nu kun lukke eller genstarte med resultat af at det hele starter forfra.

PC:
Packarde Bell Easynote 1282 http://support.packardbell.com/dk/mypc/?sernr=188300200235

xp-home

HELP!!
Avatar billede leif Seniormester
11. december 2005 - 15:37 #1
Har du recorvery CDerne ?
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
11. december 2005 - 15:58 #2
Nej det fulgte der ikke med kun det genskabelses program.. men det hjælper jo lige lidt pt.
Avatar billede zerocrash Nybegynder
11. december 2005 - 18:10 #3
Ring til HP - de har en support på hjemmesiden - bed dem om at finde en Recovery udfra det serienummer din PC har - det står typisk i bunden af computeren. Og hvis du er lidt heldig har du dem inden for et par dage.
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
11. december 2005 - 19:34 #4
ja nu er det godt nok en Packard bell men mon ikke de har noget i stil med
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
11. december 2005 - 19:34 #5
tjekker lige
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
17. december 2005 - 10:01 #6
undskyld den lange ventetid men jeg har været på arbejde på sjælland hele ugen.
PB har ikke nogen service med recoverycdér..
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
26. december 2005 - 20:07 #7
jamen så tager jeg mine point hvis der ikke er nogen der kan hjælpe mig. Tak til dem der prøvede