Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. december 2005 - 12:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind på bluetights.net?

Hej..

Jeg har forgæves forsøgt at komme ind på www.bluetights.net fra min egen computer. Prøvede i går fra min storebrors, og der virkede det fint. Men ved min egen virker det ikk, hverken i firefox eller IE.

Der er nogle andre sider hvor det er lige sådan, men kan ikke huske det på stående fod..

Hvis nogen kender løsningen på dette super irriterende problem, så skriv endelig!
Avatar billede inctor Nybegynder
11. december 2005 - 13:17 #1
altså åbne siden eller hvad ?
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. december 2005 - 13:20 #2
Ja, der står at siden ikke kan vises..
Avatar billede inctor Nybegynder
11. december 2005 - 13:23 #3
...

Åben en browser , tryk på Funktioner -> InternetIndstillinger...

under emnet midlertidige Internet filer trykker du på slet cookies , og derefter trykker på du Slet filer .. jeg gør dog opmærksom på at det sletter de gemte password's du har ..
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. december 2005 - 16:09 #4
Det virker desværre ikke. Lige pt. kan jeg heller ikke komme ind på www.livescore.com.

Der bliver ved at være noget galt:(
Avatar billede sophie80 Nybegynder
11. december 2005 - 16:10 #5
Nej nu kan jeg godt komme derind. Så var det nok avre min com der var noget galt med. Men kan stadig ikke komme ind på www.bluetights.net
Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 10:39 #6
kør en virus scanning .. og se om den finder noget .. brug evt. Ewido .. http://www.ewido.net ...
Avatar billede sophie80 Nybegynder
13. december 2005 - 17:52 #7
Tusind tak! Efter jeg kørte en scan med Ewido fungerer det upåklageligt! Mange tak!!

Hvis du er interesseret i de point, kan du bare skrive et svar. :)
Avatar billede inctor Nybegynder
13. december 2005 - 17:58 #8
Svar .. oG det var da Såå Lidt .. ;D
Avatar billede inctor Nybegynder
13. december 2005 - 17:58 #9
ups .. Svar .. ;D
Avatar billede sophie80 Nybegynder
23. december 2005 - 23:32 #10
hmm. Lige efter jeg scanner med Ewido kan jeg godt komme ind på den side, plus flere andre som før var utilgængelige. Men efter lidt tid, kan jeg ikke komme derind igen. Der er jo kun 14 dages prøve på det program, så hvis nogen har nogle forslag så skyd løs!