Avatar billede telemuzen Nybegynder
24. april 2001 - 10:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Den levende mand.

Hejza allesammen.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får en MAND (tegning) til at bevæge sig almindeligt?
Der kører en reklame på Mtv hvor der er en mand der danser Disco, Hip hop, og Pop, det er samme princip.
Skal der bruges en masse actions eller hva´?
Jeg er kun ude efter teroien, eller om det kan lade sig gøre?
På forhånd tak.
Avatar billede diktator Nybegynder
24. april 2001 - 10:39 #1
Det skal laves med en masse h*lvedes masse tweens og keyframes, god portion tålmodighed for ikke at glemme lidt grafisk fingerfærdighed  :)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
24. april 2001 - 10:41 #2
ok det var det bare det jeg ville høre, havde også forstillet mig at det var pokkers svært.
Har du set re´klamen?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
24. april 2001 - 10:41 #3
ok det var det bare det jeg ville høre, havde også forstillet mig at det var pokkers svært.
Har du set re´klamen?
Avatar billede diktator Nybegynder
24. april 2001 - 10:43 #4
Ja. jeg har set den - det virker ret fedt ;-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
24. april 2001 - 10:45 #5
Jeps.
Tak for hjælpen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 15:26 #6
Telemuzen - http://www.net2admin.dk/ - det er en font, der er brugt til at få manden til at hoppe...
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. april 2001 - 08:51 #7
hvor kan jeg finde den font?
hvis det er linket, så er siden nede lige nu! (Listing1401.asp)
MM
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 09:20 #8
skriv en mailadresse - så sender jeg den til dig :-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. april 2001 - 10:04 #9
martin@inet.dk
Jeg skriver lige en mail tilbage, har lige en privat ting jeg vil spørge dig om.!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:10 #10
Har sendt :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:10 #11
Har sendt :-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. april 2001 - 10:49 #12
Har sendt en tilbage.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:52 #13
Jeg har set :-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
25. april 2001 - 11:08 #14
har sendt en ny.
Avatar billede cluster Nybegynder
25. april 2001 - 16:40 #15
Jeg har lavet en hurtig flash-film - det tog mig en time! Det er fordi der er en bunke keyframes etc. Den fylder alligevel kun ca. 30 kb. Teknikken hedder iøvrigt \"frame-by-frame animation\"

Du kan se den på:

http://hjem.get2net.dk/deram/Metropolis_portal/peleando.html
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:51 #16
Temmeligt inspireret af den her måske...???

http://games.sohu.com/fightgame/fight3.swf
Avatar billede cluster Nybegynder
30. april 2001 - 19:40 #17

Efter at jeg havde set SOHU... gik jeg direkte hjem og brugte en time på at lave nye keyframes, og den er allerede noget længere nu efter at jeg har brugt et par timer mere.

Desuden er den på 5 frames i min. og den ser federe ud når jeg sætter den til ca. 10.

Men jo - inspirationen er da fra SOHU. Der er jo ikke noget svært i det, men det er sjovt at lave.