Avatar billede qazimodo Nybegynder
10. december 2005 - 21:27 Der er 3 kommentarer

langsom generering af specielle sider

Hej!

Når jeg går ind på visse sider så er min IE explorer sp2 meget langsom til at hente siden, på trods af en 10Mbit forbindelse. På min gamle computer, som er halvt så kraftig, så tager det den halve tid.

eksempel på side: http://www.jang.com.pk/jang/dec2005-daily/10-12-2005/index.html

er det noget med fonts eller?

På alle mulige andre sider går det lynhurtigt.
Avatar billede boxer Nybegynder
10. december 2005 - 22:11 #1
Første gang jeg klikke mig ind på siden tog det en evighed. Anden gang gik det meget hurtigere. Sandsynligvis pga. den cookie der blev lagt ind på min PC første gang.

Din gamle PC behandler sikkert disse cookies end din nye PC. Derfor tidsforskellen.
Hvis den nye er sat op til at slette temp og cookies når Iexplorer lukker, vil det tage længere tid at åbne siden igen.

For at løse problemet, kan du hente dette lille fede program:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#ieprivacy
Følg vejledningen på siden.
Avatar billede qazimodo Nybegynder
11. december 2005 - 21:08 #2
Hey!

tak for svaret, men det var fordi at jeg har xp sp2. Den tillader kun 2 downloads af gangen - og da der er en masse billeder så tager det sin tid. jeg har ændret værdien af nøglerne i regedit, og det kører perfekt nu.

ellers tak for svaret
Avatar billede boxer Nybegynder
11. december 2005 - 21:24 #3
Velbekomme :o)