Avatar billede nik-nak Nybegynder
10. december 2005 - 20:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Knight Rider

Hej Eksperter!
Ved i hvor man kan købe Knight Rider light til sin computer altså en bay på størrelse med et CD/DVD drev hvor der køre den berømte K.I.T.T. Scanner..i rød self. det eneste sted jeg kan finde en sådan K.I.T.T. Scanner til casemodding brug er http://www.knightlight.co.uk/ er der virkelig ikke andre alternativer end at få den sendt fra england er der ikke et sted i DK hvor man kan købe Knight Rider lys i en bay til computeren..det er egentlig bare lysene som så er programmeret til at køre som knight rider, da de gerne skulle købes i en transperant bay eller også skal jeg selv borde dem ind i en af mine tomme bays, da jeg har transperant acryl case fra sunbeam..
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
10. december 2005 - 22:38 #1
hej det enste sted jeg kunne komme på er her jeg ved ikk om det er det du leder efter
adressen er her http://www.thansen.dk/product.asp?c=634137606&n=1227370648&pn=1219381413
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. december 2005 - 00:48 #2
http://el-supply.dk
vare nr: SK1088
Avatar billede nik-nak Nybegynder
11. december 2005 - 07:46 #3
kender godt settet fra Thansen, den duer ikke, og webmsaterdk jeg kan ikke finde hverken billeder eller informationer på dit link kun pris..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. december 2005 - 11:56 #4
Avatar billede nik-nak Nybegynder
11. december 2005 - 21:52 #5
den skal sidde i en transperant CD bay panel fra et sunbeam acryl case..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. december 2005 - 23:05 #6
Ikke så svært..
her er din indkøbs liste...
1 stk ovennævnte kit.
1 stk plexi fra jem&fix
1 gang tonings film fra thansen.dk i den grad du ønsker det.

og så modder du bare et af de blænder du har nu...
tager nok omkring 30min at lave, hvis du har det rigtige værktøj, ellers kan det fuskes på 1 time.

Husk at tage billeder i dårlig opløsning, og skriv en guide ;)
Avatar billede nik-nak Nybegynder
12. december 2005 - 08:48 #7
jeg kan vel bruge den plexi bay jeg har sidden i i forvejen?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. december 2005 - 11:38 #8
Ja.