Avatar billede drherman Nybegynder
10. december 2005 - 18:41 Der er 3 kommentarer

Windows og spil kører meget langsomt

Hejsa,

Ja overskriften siger vel det hele.
Min computer kører efter min m ening langt fra optimalt. Da jeg købte den fungere alle spil og normal brug uden problemer men nu er den utrolig langsom og de spil som før kørte helt fint hakker usandsynligt meget selv i mindste opløsning og grafik detaljer helt nede.

Min computer er en acer travel mate. P4 4,03 ghz, 512 mb ram og radeon mobility 7500 grafikkort.

Kan i komme med nogle forslag?
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
10. december 2005 - 18:52 #1
har du prøvet at kører diskdefragmentering diskoprydning da der kan samle sig en masse der bare hoper op på hardisken det kan lyde som om du har fået noget ind der stjæler din resursecer det kan exmpel være norton sercurky/antivirus
Avatar billede drherman Nybegynder
10. december 2005 - 19:08 #2
Jeg har diskdefragmenteret. Jeg har kørt spybot, RegCleaner og AVG. Jeg havde Norton installeret men det er afinstalleret
Avatar billede johnlykk Nybegynder
11. december 2005 - 08:22 #3
Jeg vil foreslå at du flytter dit spørgsmål til viruskatagorien.
Download HijackThis og send en log samtidig for der er stor sandsynlighed for at er blevet inficeret med et eller andet.

Lilium