Avatar billede ctv! Nybegynder
10. december 2005 - 12:58 Der er 6 kommentarer

Mobiltelefoni - priser

Jeg er pt bosiddende i Sverige, og søger et danks mobilabonnement som har forholdsvis billige priser med opkald fra Sverige til Danmark.

Jeg har søgt lidt, og kan umiddelbart se at prisen ligger på omkring 6-7 kroner i minuttet - kan det ikke gøres billigere?

Er der eventuelt nogle der har gode erfaringer?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2005 - 13:13 #1
Avatar billede ctv! Nybegynder
10. december 2005 - 13:16 #2
nej, men den giver mig ikke umiddelbart svar på dit spørgsmål...
Avatar billede slimshady Nybegynder
10. december 2005 - 15:27 #3
Jeg kan anbefale at bruge Skype til at ringe fra når du ringer fra sverige til danmark.. det er den billigste løsning jeg er fundet frem til, når jeg ringer fra sverige til DK.
Avatar billede ctv! Nybegynder
10. december 2005 - 15:30 #4
det er muligt, men jeg har desværre ikke skype tilgængeligt i Sverige.

Jeg synes udelukkende en mobil løsning.
Avatar billede rynke10 Novice
15. december 2005 - 03:10 #5
Du skal ikke bruge de alm selskaber til den slags, det er alt for dyrt.
Jeg ringer fra Kina og betaler 64 øre/min fra min mobil. Tror endda du kan få det billigere til/fra sverige.
www.tele-link.dk
Fra sverige til danmark er prisen ca 44 øre/min.
Avatar billede emilpedersen94 Nybegynder
17. november 2012 - 11:16 #6
Billigt abonnement til mange forskellige lande + godt signal http://emilpedersen.acnshop.eu