Avatar billede flashit Nybegynder
09. december 2005 - 23:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes I

Hej E.

Hvad siger i til dette design, brugervenlighed mv.
http://www.maiken-beck.dk/nytDesign/index.asp

og virker den i andet end IE 6.0

/jakob
Avatar billede flashit Nybegynder
09. december 2005 - 23:23 #1
det er kun denne ene side, der er ikke noget kode på, endnu :-)
Avatar billede mr-kill Nybegynder
09. december 2005 - 23:25 #2
Det ser da godt ud :)
Avatar billede flashit Nybegynder
09. december 2005 - 23:26 #3
tak...
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 00:04 #4
Du har en del fejl på sitet.

HMTL:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.maiken-beck.dk/nytDesign/index.asp

CSS:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.maiken-beck.dk/nytDesign/index.asp

Du mangler en doctype på sitet, du kan bruge denne:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Ved ALLE dine billeder skal du bruge en alt i koden, den bruges hvis billedet ikke kan findes, så bliver teksten i alt="" vist i stedet for.

Height, width og background billeder skal være i din css fil, eller du kan lave det som en style, f.eks.
style="height: 550px; width: 500px; background-image: url('billed.filtype');"

Din links til css filen skal være i din head og ikke andre steder i koden.
Avatar billede flashit Nybegynder
10. december 2005 - 00:16 #5
tak, men det bliver vist ikke lige i aftenjeg får rettet alt det.. Men SUPER. TAK
Avatar billede kren1000 Nybegynder
10. december 2005 - 00:23 #6
Hejsa

Jeg synes umiddelbart det er en ok side. Jeg vil dog sige et par ting, hvilket vel også er grunden til at du spørger herinde&#61514;.

Jeg vil foreslå dig at få kontaktoplysningerne længere op på forsiden, eller lægge dem under et link. Jeg sidder ved en 19” skærm og kan ikke se dem i bunden uden at scrolle.

Jeg synes din baggrund er for mørk og dyster i forhold til emnet kost og ernæringsterapi. Der burde efter min mening være lidt mere friske farver.

Selve navnet/logoet er også for dystert og svært at læse med mørk tekst på mørk baggrund. Ideen med at for og efternavn dækker hinanden er fin nok, men det er ser lidt rodet ud og er igen svært at se.

Banneret kunne der godt gøres mere ud af, det er jo bare en kornmark&#61514;.
Efter min mening skal man kun bruge et banner hvis der er en grund til det. Tænk på hvor stor en del af siden der bliver brugt til ”ingenting”, og gør at brugeren er nødt til at scrolle, fordi man lige synes der skal være et billede på 775 x 136 pixels&#61514;.

Prøv evt. at lave det knap så højt og så få navnet indenfor.

Selve menuen og indholdet ser fint ud.

Jeg håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede flashit Nybegynder
10. december 2005 - 00:30 #7
Det kan jeg sagtens. TAK.
Avatar billede frkhansen Nybegynder
10. december 2005 - 01:42 #8
Du har sikkert selv set det, men du har et par slåfejl i din boks med 'tænk' : livstil>livsstil og sudhed>sundhed
Avatar billede flashit Nybegynder
29. december 2005 - 11:16 #9
trekkies
lægger du ikke lige et svar
Avatar billede trekkies Juniormester
29. december 2005 - 11:19 #10
Kommer her :)
Avatar billede trekkies Juniormester
29. december 2005 - 11:29 #11
Tak for pointene :)