Avatar billede shagwell Nybegynder
24. april 2001 - 09:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger Læreplads som Datafagtekniker (Datamekaniker)

Goddag, jeg er ung It-studerende på Metal Industriens Fagskole i Ballerup, der læser jeg til Datafagtekniker tidligere kendt som(Datamekaniker). Jeg er på vej til 5. Skole periode, og skal ud i praktik, :-) ligenu er jeg i udlån hos Roskilde Tekniske Skole hvor jeg står ansvarlig for deres nætværk + drift af servere på HTX, men jeg har ik kun været der, jeg har også været ude og arbejde hos Xdata, Systemplus og Bnp-components. Men jeg stopper ik der, men det er så svært at finde et sted idag at komme i lære, eller udlån så jeg vil prøve lykken her inde, måske kender du en, som kender en, som måske har brug for en ny Datafagtekniker, jeg ville være glad for alt hvad der kan hjælpe mig i min søgen efter en praktikplads eller læreplads.
Læs mere om uddannelsen på www.ts-ballerup.dk under datafagtekniker.

Jeg er også igang med at tage et Cisco kursus, som hedder CCNA - Cisco Certified Network Associate, idet jeg godt kan lide at sætte store netværk op.

Jeg er mere en glad for at svare på evt. spørgsmål, og mere end glad for at ringe og tale med jer der skriver til mig, eller skrive en ansøgning.

Mvh

Martin de Molade
Tlf.: 26790039
Email: Dsl2482@vip.cybercity.dk
Avatar billede shagwell Nybegynder
24. april 2001 - 09:26 #1
Ps. jeg bor i København, på Amager :-)
Avatar billede Techwork Praktikant
24. april 2001 - 18:07 #2
Jeg er selv lige blevet færdig som Datamekaniker (Den gamle uddannelse). Du kan da prøve at søge hos min snart forhenværende arbejdsgiver, omdog det er i Jylland (Jysk Data Partner a/s i Horsens)

Men under alle omstændigheder skal du nok være indstillet på at du bliver nød til at flytte efter en læreplads, det var jeg i hvert fald selv.

Held og lykke med det.