Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Taske til 12" bæbar.

Jeg har netop købt mig en ny smart 12" bærbar. (Ikke en iBook).
Jeg vil gerne høre om i kender til en taske (helst rygsæk) som er skræddersyet til denne slags computer. Jeg vil gerne undgå at købe en stor almindelig, hvor den lille tingest kommer til at svømme rundt.
På forhånd tak.
40 point til en god hjælper!
Avatar billede lasserks Nybegynder
09. december 2005 - 16:20 #1
Hej :-)

Du kan som regel indstille tasken efter behov. Altså stramme velcro-båndene ind så det passer.

Hvis du prøver linket her og taster rygsæk i søgeord-funktionen får du en masse at vælge mellem. Jeg har ikke umiddelbart fundet nogen specielt til 12".

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=376&ID=110

Hilsen
Lasse

Nu håber jeg linket virker, da jeg ikke har prøvet at indsætte det før ;-)
Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 18:00 #3
Den skal helst være velegnet til 12". Du kan tilgengæld få pointene hvis du finder et almindeligt hylster til 12".
Avatar billede lasserks Nybegynder
09. december 2005 - 18:08 #4
Er det her noget lignende det du mener med hylster?

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=ComponentDetails&componentid=2wrGxLUwMI3kKLN

Det passer stort set perfekt til 12" , hvis du vælger 13"-modellen. Så tror jeg næsten ikke vi kommer det nærmere.

Lasse
Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 18:22 #5
Helt perfekt! Smid et svar
Avatar billede lasserks Nybegynder
09. december 2005 - 22:49 #6
Her har du et svar. Og god fornøjelse med nyerhvervelsen.

Hilsen

Lasse