Avatar billede deuce24 Nybegynder
09. december 2005 - 14:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

helt grøn vil gerne finde materiale om kommandoer i c+

Hej eksperten

jeg er en elektronikfagtekniker, som godt kunne tænke mig at lære noget c programmering.

men jeg har svært ved at finde noget materiale "for dummies" om kommandoer og deres andvendelse, samt forståbare eksempler

mvh deuce24
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 14:10 #1
Her kan du finde alt det grundliggende om C++

http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/

Det er skrevet på engelsk men der er alt hvad der skal til for at komme igang.. resten er op til din egen kreativitet :)

Det er en kanon god tutorial side de har :D

Håber det hjælper

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 14:11 #2
Avatar billede deuce24 Nybegynder
09. december 2005 - 14:12 #3
okay rigtig mange tak for det, det er lige hvadf jeg har let efter!!!!!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 14:14 #4
http://www.intap.net/~drw/cpp/
http://cplus.about.com/od/beginnerctutorial/l/blcplustut.htm

Og sidst men ikke mindst

http://www.cppreference.com/  <-- er god til at slå op hvis der er noget man er i tvivl om. Nu har du vist rigeligt at gå igang med.. Der er desværre ikke rigtig noget materiale på området på dansk. Sådan er det jo med de fleste sprog :P

Håber det hjælper dig på vej

Vh
Avatar billede deuce24 Nybegynder
09. december 2005 - 14:15 #5
totalt mange tak, er heldighvis ret så skrap til engelsk! så det skulle ikke være noget problem

men kan se der er masser jeg kan komme igang med!!!!

takker mange gang!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 14:16 #6
Akcepterer du mit svar :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 15:03 #7
??
Avatar billede deuce24 Nybegynder
13. december 2005 - 16:11 #8
den vil sku ikke give mig mulighed for at fordele points til dig sorry mate!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 11:40 #9
Du skal markere mit navn til venstre for feltet hvor du skriver og trykke på knappen akcepter lige til højre for markeringen :)

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 12:10 #10
Så lykkedes det :)

Takker
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 12:11 #11
Når du selv poster duce (i de tråde du opretter) så gør det som kommentar ;)