Avatar billede adisain Nybegynder
09. december 2005 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan opretter jeg en signatur i Outlook korrekt?

Hej x-perter,
Hvordan opretter jeg en signatur i Outlook korrekt? Firmaet jeg arbejder for har fået nyt logo og i den forbindelse skal vores mails være ensartede. Er det korrekt at oprette en signatur og skal den ligge lokalt på min computer. Hvordan ville et professionelt firma tilrette deres e-mails.

Tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2005 - 12:39 #1
Et professionelt firma ville ikke sende grafik med ud i mails...
Avatar billede levich Nybegynder
09. december 2005 - 13:01 #2
Du opretter en signatur-skabelon, som du gemmer et sted på jeres server. Hver medarbejder skal derefter hente denne signatur ved at:

1) I Outlook vælge Funktioner - Indstillinger - Postformat
3. Tjekke at Meddelelsesformatet er HTML og ikke RTF. Tryk på Signaturer
4. Trykke på knappen "ny"
5. Skrive et navn til signaturen og vælg "Brug denne fil som skabelon"
6. Vælg navn_på_fil.html under Gennemse og tryk Næste
7. Redigere oplysningerne, så der står det korrekte navn m.m. og tryk Udfør
09. december 2005 - 13:05 #3
Fundet i anden anledning:
http://usenet.dk/netikette/signatur.html
Avatar billede adisain Nybegynder
12. december 2005 - 11:43 #4
Tak for hjælpen - jeg kan ikke få det til at virke med signaturen ved "videresend" her ændre den på punktstørrelsen.
Avatar billede levich Nybegynder
17. januar 2006 - 22:08 #5
Tildeling af point?
18. januar 2006 - 09:13 #6
Bare en lille sjat til lille mig ?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester