Avatar billede qwerty123 Nybegynder
08. december 2005 - 21:19 Der er 5 kommentarer

toolbar creator

Hey

Kunne godt tænke mig at lave min egen toolbar uden alt det spyware skidt og det, som jeg kan smide op som exe fil på min hjemmeside så folk kan installere dem og bruge dem.

Nogle der kender gode programmer til at lave dem? Gerne gratis hvis de findes ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
08. december 2005 - 21:27 #1
Hvilket sprog vil du lave det i?

Der findes mange forskellige sprog, f.eks.
C#, C++, C, Delhpi og flere
Avatar billede qwerty123 Nybegynder
08. december 2005 - 21:30 #2
mig underordnet, kan ikke programmere :)

så leder efter et program der lader mig lave en toolbar uden at kunne programmering, kan kun html og der kan det nok ikke laves i :)

Så længe toolbaren virker er sproget mig underordnet
Avatar billede trekkies Juniormester
08. december 2005 - 21:42 #3
Jeg ved at man kan downloade en gratis version af Visual Studio 2005, du kan læse mere om det her:
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6559

Se screen shouts fra programmet her:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/

Du kan hente programmet her:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/download/

I programmet kan du trække forskellige ting ind i din applikation, og sætte tingene op som du vil have dem til at gøre.

Programmet er på engelsk, du skal ikke regne med at der er nogle programmer er på dansk.
Avatar billede qwerty123 Nybegynder
09. december 2005 - 11:02 #4
Okay takker, har prøvet at pille lidt ved det program, men ser sku lidt bøvlet ud, tænker mere på om der findes et decideret program der er lavet til at lave toolbars i?
Avatar billede trekkies Juniormester
09. december 2005 - 11:12 #5
Ikke hvad jeg har hørt om, men nu ved jeg jo ikke alt :)

Hvis du ikke får flere kommentare her, så luk spørgsmålet og opret et nyt spørgsmål under "Fri debat" måske er der nogle der som ved noget om det.

Hvis jeg må spørge, hvilken toolbar vil du lave?