Avatar billede qazimodo Nybegynder
08. december 2005 - 18:47 Der er 2 kommentarer

SATA-driver installation

Hej!

Jeg skal insrtallere min maxtor 200 gb hd på mit asus A8N-SLI delux...
På CDen medfølger der en sata-driver (silicon vist nok), men man skal oprette en eller anden form for diskette....Hvordan bruger jeg disketten?

Når jeg genstarter så booter den ikke fra disketten (og ja, den søger på den)....Nogen der ved hvordan jeg installere den ?

Tak for hælpen!
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2005 - 20:06 #1
Hvis du bruger disken som slave skal du da blot oprette partition og formatere. Skal du bruge disken til operativtivsystemet taster du F6 under installation og sætter disketten i drevet når du bliver spurgt
Avatar billede qazimodo Nybegynder
08. december 2005 - 20:33 #2
ok...men nu har jeg installeret.....
Disken findes som ekstern. Det er det eneste som irritere mig