Avatar billede acidburndk Nybegynder
08. december 2005 - 01:02 Der er 5 kommentarer

Rating script

Mig og en ven er ved at lave en hjemmeside http://renttilgrin.acidburn.dk hvor vi gerne vil have en log in funktion, rating og uploading. jeg ved ikke om man kan få det i en samlet pakke, eller om vi skal have det i hver sin pakke, men hvis i kan hjælpe os med at finde det, eller tuts til selv at lave det, vil vi blive meget glade.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. december 2005 - 08:52 #1
Selve rating systemet er "bare" en tabel hvor du har et id på billede, id på brugeren og så selve ratingen (0-9 f.eks.)

Jeg synes i skal starte med at få kodet login scriptet.
Når det er på plads, så skal i have en struktur på jeres filer.
Gemmer i dem i database?
Eller "kun" som fil på systemet?
Avatar billede acidburndk Nybegynder
08. december 2005 - 09:17 #2
Lige nu er de gemt på systemet, men hvordan kan vi lave selve systemet med billederne, har du et link til hvordan vi kan gøre??
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. december 2005 - 10:36 #3
Jeg har det hele i mit hoved! :o)
Avatar billede acidburndk Nybegynder
08. december 2005 - 10:48 #4
Er der så mulighed for at du kan dele lidt ud af dine guldkorn??
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. december 2005 - 10:51 #5
Ja, du kunne i stedet for at gemme filid, så kunne du gemme filnavn i DB!
Så slipper du for at skulle indsætte alle filer i db!
Omvendt vil du blive glad for at have alle filnavne i db, når der skal sorteres og lign.