Avatar billede oprah Nybegynder
07. december 2005 - 18:10 Der er 5 kommentarer

Kan ikke starte Windows Media Player.

Hejsa

Jeg ved ikke hvorfor jeg lige pludselig ikke kan starte og bruge Windows Media Player? Jeg bruger Windows XP. Har prøvet at installere Windows Media Player 10, men får følgende fejl meddelelse. "Dette program kunne ikke starte, fordi framedyn.dll ikke blev fundet". Hvad betyder det?? hvordan løser jeg problemet??
På forhånd tak.

/mvh
Rosita
Avatar billede snowball Novice
07. december 2005 - 18:19 #1
"Application Has Failed to Start Because Framedyn.dll Was Not Found"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;31911
Avatar billede gratis Nybegynder
07. december 2005 - 18:23 #2
Avatar billede snowball Novice
07. december 2005 - 19:09 #3
Hov. Det er da det forkerte link jeg har fået skrevet ;)

Det var meningen jeg ville skrive det samme link som gratis lige har skrevet (hvilket overskriver også angiver) ;)
Avatar billede oprah Nybegynder
07. december 2005 - 19:20 #4
Ja men jeg gør følgnde ting:
In the Open box, type %systemroot%\system32\dllcache, and then click OK.
Right-click framedyn.dll,
Men det er ingen fil der hedder framedyn.dll.
Avatar billede gratis Nybegynder
08. december 2005 - 00:13 #5