Avatar billede danino Nybegynder
07. december 2005 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

er null eller ikke et objekt - fejl

Hej Alle

Der har desværre indsneget sig en lille fejl på min side, som gør at der kommer en popup, der fortæller at document.form1.divInserts enten er null eller ikke er et objekt.

Dette er jeg naturligvis ikke enig i, så jeg håber at nogen her kan hjælpe mig med at overtale den ;-)

Javascriptkoden virker ellers fint...

Siden det drejer sig om findes her: http://www.akajob.dk/job/newjobseeker.php

På forhånd tak

ps. Koden var for lang til at poste den her - derfor linket.
Avatar billede danino Nybegynder
07. december 2005 - 18:03 #1
I kan bare skrive alt hvad I vil... Intet bliver oprettet.. ´Det har jeg slået fra, så bare rolig :)
Avatar billede roenving Novice
08. december 2005 - 02:36 #2
En div er ikke et form-element, så den skal du addressere med f.eks. document.getElementById('divInserts') !-)
Avatar billede danino Nybegynder
08. december 2005 - 15:54 #3
Ja... Tak skal du have... Læg et svar :)
Avatar billede roenving Novice
08. december 2005 - 15:57 #4
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
09. december 2005 - 15:41 #5
-- og tak for point ;~}
Avatar billede danino Nybegynder
10. december 2005 - 12:07 #6
og tak for hjælpen :)