Avatar billede ngandrup Nybegynder
07. december 2005 - 16:11 Der er 6 kommentarer

Problemer med optiske mus og Icemat

Jeg har just købt to sorte IceMats (sorte, 2nd. edition) til mig og min kæreste. Jeg kan imidlertid ikke få mine mus til at køre ordentligt på dem. Det er som om, at så snart jeg har sat de små stykker kevlar på (som medfølger) så kører musene uregelmæssigt. Det kunne tyde på, at de er "for langt væk fra overfladen". Men det giver jo ingen mening!!

Jeg har prøvet med tre mus:

Trådløs Microsoft
Bluetooth fra Microsoft og
Logitech usb.

Logitechen er den eneste der tilnærmelsesvis fungerer, men den kører stadig uregelmæssigt. Hvad er problemet?

VH Nikolaj
Avatar billede ngandrup Nybegynder
07. december 2005 - 16:12 #1
Det skal lige siges at jeg bliver nødt til at sætte kevlar på. Ellers laver de den der trælse plastic-mod-glas-lyd.
Avatar billede antikat Nybegynder
07. december 2005 - 16:19 #2
optiske mus kan godt have problemer med at køre på noget som er gemmensigtigt..

http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1157
Avatar billede off-line Nybegynder
07. december 2005 - 16:55 #3
Logigtech praler af, at deres laser-mus kan virke på næsten alle overflader.
Avatar billede off-line Nybegynder
07. december 2005 - 16:56 #4
Rettelse: Logitech.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 17:52 #5
ngandrup> hvilke mus er der tale om?
Avatar billede ngandrup Nybegynder
10. december 2005 - 16:38 #6
Microsoft Intellimouse Explorer for Bluetooth
Wireless Intellimouse Explorer 2.0
Logitech iFeel Mouse (usb optisk)