Avatar billede hotdp Nybegynder
07. december 2005 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Installation af alle informationer i SQL ved at køre 1 fil.

Står med en opgave jeg skal aflevere derfor håber jeg at kunne få hjælp.

Jeg har lavet et lagerstyrings program i java som lager og henter informationer i sql. Mit problem er at jeg gerne skulle kunne installere ALLE de databaser som jeg har ved at trykke på en fil? Ved ikke om det er godt nok forklaret. Men altså hvis nu en maskine ikke har min database oplsyninger så skal den gerne kunne få alt hvad den skal bruge ved at trykke på den fil så mit java program kan køres på maskinen efterfølgende. Hvis ikke det er godt nok forklaret skriv endelig! så skal jeg prøve at gøre det bedre...
Avatar billede arne_v Ekspert
07. december 2005 - 22:06 #1
Umiddelbart har jeg svært ved at se nogen egnet utility til det.

Hvorfor ikke lade dit Java program håndtere det ?

Prøve at connecte til databasen.

Ved fejl, så spørger du om de nødvendige oplysninger og opretter så
tabellerne.
Avatar billede hotdp Nybegynder
12. december 2005 - 12:18 #2
Tænkte mere på om der var en selv eksekverende fil der gjorde det?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. december 2005 - 14:03 #3
En jar fil kan jo også være selveksekverende ...
Avatar billede hotdp Nybegynder
19. maj 2006 - 13:20 #4
Fandt aldrig en løsning
Avatar billede hotdp Nybegynder
19. maj 2006 - 13:20 #5
Fandt aldrig en NEM løsning ville jeg sige