Avatar billede chill_out Nybegynder
07. december 2005 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tastatur virker ikke

hej jeg har fået fat i en ældre pc men jeg tror der er noget galt med ps2 stikket til tastaturet da jeg har prøvet med flere tastature jeg ved virker men jeg kan ikke starte op for den siger jeg skal trykke F1 for og fortsætte men det kan jeg ikke og jeg kan heller ikke trykke del for og komme ind i bios hvad kan jeg gøre.
kan jeg prøve med et tastatur til usb eller hvad skal jeg gøre.
jeg har ikke et usb tastatur så kan jeg se på nogen måder om det er stiket det er galt med

MVH Chill_out
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2005 - 19:12 #1
Er der mulighed for at det er selve computeren der fryser der hver gang?

Prøv med et USB-tastatur, hvis det er muligt.

Ellers prøv med en Clear CMOS...
Avatar billede chill_out Nybegynder
07. december 2005 - 21:13 #2
jeg har  fundet fejlen det var tastlock der var jumpet på bundkortet