23. april 2001 - 22:02 Der er 21 kommentarer

HER ER MANGE LAMERS!

HVORDAN KOMMER MAN AF MED DEM?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. april 2001 - 22:03 #1
Du er en af dem
Avatar billede driis Nybegynder
23. april 2001 - 22:03 #2
Til at starte med, kan du jo klikke på dit navn og vælge \"Afmeld Bruger\".
23. april 2001 - 22:04 #3
mUHHH
Avatar billede htx98i17 Professor
23. april 2001 - 22:05 #4
well, nu bliver han slettet rent autimatisk :o)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 22:05 #5
Det er Magnus... ingen tvivl om det :-)
23. april 2001 - 22:06 #6
hvem fanden er magnus
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. april 2001 - 22:08 #7
Det varer ihvertfald ikke længe. Manden spammer os jo ligefrem.
23. april 2001 - 22:08 #8
hvad...det er sgu jer der spermer
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. april 2001 - 22:12 #9
Nå, dig gider jeg sq ikke bruge mere tid på. Goodbye du!!
Avatar billede egede Nybegynder
23. april 2001 - 22:12 #10
magnus = magnus_tagmus

og luk lige spørgsmålet.
23. april 2001 - 22:14 #11
hvad fanden er der med jer og magnus
Avatar billede vandhunden Nybegynder
23. april 2001 - 22:20 #12
har også brugt navnet magnus42.
23. april 2001 - 22:22 #13
HEY....LAD ADMIN BEVISE MIN USKYLD FØR I SNAKKER!
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 22:28 #14
Holdt med dig i at du skulle slette dig bruger, men dette er ikke tilladt:

\"Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.\"
- www.eksperten.dk/info_regler.phtml
23. april 2001 - 22:40 #15
okay...check lige nogen svar jeg fik....det pisser da en af kan du vel se
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. april 2001 - 22:58 #16
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!>> Synes du selv det er er seriøst spørgsmål???
23. april 2001 - 23:04 #17
om det er seriøst eller ej...det er en fejl i systemet og det er min pointe...RET RET RET RET RET
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. april 2001 - 02:13 #18
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!:> hvor er der en fejl !?
Avatar billede kartolux Nybegynder
24. april 2001 - 11:43 #19
Måske mener han, at et brugernavn ikke må være så langt.
Det har han nok ret i. Scrollbars i bunden er meget irriterende.

I øvrigt synes jeg, at der i den seneste tid har været en del støj på linjen her i Eksperten. Det er som om, vi ikke rigtig kan finde og holde den gode tone igen. Der er mange lamme fjolser, som bruger deres tid på at lave underlige besvarelser på andres spørgsmål.
Bevares, jeg har forståelse for, at temperamenterne til tider kan slå ud i lys lue.

Man bør nok snart spørge admin, om det er muligt at udelukke bestemte mennesker fra webstedet. Det kunne være ved IP-banning, hvis folk har fast opkobling. Eller andre alternative metoder?
Der findes enkelte medlemmer, som simpelthen ikke kan opføre sig ordentligt. Disse bør fjernes for bestandig.

Eksperten er et kanon sted. Aldrig har jeg nydt at hjælpe og få hjælp som på dette sted. Det er derfor beskæmmende, at det ALTID er nogle få bonderøve, der ødelægger det for alle os andre.

24. april 2001 - 12:17 #20
Det har du ret i, men jeg kom IKKE med dette spørgsmål for at ødelægge eksperten!
Avatar billede kartolux Nybegynder
24. april 2001 - 12:54 #21
Nej nej -jeg talte ikke om dig eller nogen anden bestemt person :0)

Mine betragtninger var af lidt mere overordnet karakter, hvis du forstår.
Der skal strammes op - efter min mening....  :0)

Vi er her jo frivilligt og ulønnet som medlemmer. Gensidig respekt burde være selvsagt.