Avatar billede subtraction Nybegynder
07. december 2005 - 10:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bruger/Admin/dokumenter winxp

Hej

Jeg har i lang tid sloges med, at den login-navn der blev oprettet da wind-XP blev installeret ikke er til at skifte ud.

Inde i dokumenter ser jeg stadig det originale navn osse selvom jeg har skiftet brugernavn/password ud i kontrolpanelet.

Hvor er master-oprettelse editerings siden henne og hvordan får jeg skiftet denne uden for meget ballade-

Ellers er der kun en re-installation tilbage og dfet er den dumme vej.

Mvh T
Avatar billede nva Praktikant
07. december 2005 - 10:42 #1
Hvad med 'Denne Computer' - egenskaber - computernavn - skift

Er det det navn du tænker på?
Avatar billede koolberg Nybegynder
07. december 2005 - 10:50 #2
Du skal ind i computer administration, kan du bl.a. komme ved at højre klikke på "Denne computer" og trykke administrer, herinde er der en mappe med lokale brugere og grupper. I Bruger mappen ligger alle brugere og her kan du ændre de oplysninger du gerne vil ændre.
Avatar billede subtraction Nybegynder
07. december 2005 - 12:23 #3
Ja.. det hjalp en del. Mit login har ændret sig fint
Men Jeg har stadig en mappe som ikke vil opdøbes.
C:\Documents and Settings\XXX  <-------

T
Avatar billede subtraction Nybegynder
07. december 2005 - 13:28 #4
Det var Koolberg svar jeg hentydede til- Detaljen er at den mappe ikke kan omdøbes eller flyttes da det er en system mappe.. Men det vil jeg da ##### på, hvis der er en bagvej.. hvad der tit er..  )

T
Avatar billede nva Praktikant
07. december 2005 - 13:49 #5
Avatar billede subtraction Nybegynder
08. december 2005 - 12:33 #6
Tja.. Syns ikke jeg kunne få det til at fungere.
Men jeg løste mit problem med at oprette en ny admin bruger med det ratte navn og nedlagde det gamle. Beholdt filerne, flyttede dem, og slettede den gamle konto-.

Men tak for indsats. Point til nva for det tætteste svar.
Avatar billede nva Praktikant
09. december 2005 - 07:49 #7
Du mente vel point til koolberg? ;)