Avatar billede plaq Nybegynder
06. december 2005 - 21:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WAMP5 problemer

hej jeg har lige fået WAMP5 til "virke" på min server..

men det virker bare ikke rigtig den dem fejl på mysql men det fik jeg løst og nu skulle jeg så til at hente fra min db men der kommer bare ikke noget text... det er lige som at php ikke rigtig virker 100%
Avatar billede plaq Nybegynder
06. december 2005 - 21:49 #1
brugte foxserv før og der virke det fint men tror det er fordi det er en anden php ver..
Avatar billede plaq Nybegynder
06. december 2005 - 22:08 #2
den kan godt vise phpinfo()
Avatar billede plaq Nybegynder
06. december 2005 - 22:08 #3
men vil ikke hente fra db...
Avatar billede plaq Nybegynder
06. december 2005 - 23:54 #4
okey jeg har fundet ud af at det må være en fejl i den måde jeg henter text ud af min db da alt andet virker godt nok...
Avatar billede plaq Nybegynder
07. december 2005 - 13:32 #5
okey fandt selv fejlen... havde indslæst min Sql forespg med en forkerte tegnsæt..