Avatar billede rbbuchhave Nybegynder
06. december 2005 - 12:02 Der er 9 kommentarer

E-mail-mapperne er pludselig tomme

Her til morgen, da jeg tændte min pc var de fleste af mapperne i Outlook Express tomme. Dog er enkelte mapper som før. Det drejer sig om NOGLE af de ekstra mapper, jeg selv har oprettet - men ikke alle.

Jeg håber, at nogen kan hjælpe.
Avatar billede ierikk Nybegynder
06. december 2005 - 12:48 #1
Jeg har haft samme problem i perioder de sidste 4 mdr.
uden varsel bliver alt i mapperne komprimeret, og pist væk, ? har tidligere været oppe at vende uden nogen resultat
jeg har så for at sikre mig oprettet en gratis mail boks hos yahoo.dk hver dag inden jeg lukker, videresender jeg mine mail til den
ifølge outlook express hjælp skulle de være gemt som DBX filer, men det kan du ikke stole på
Avatar billede rbbuchhave Nybegynder
06. december 2005 - 12:50 #2
DBX-filerne er der godt nok - men det nytter jo ikke noget, når de er overskrevet
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 12:58 #3
Jeg har læst i et andet forum om én som havde held med en systemgendannelse.
Har også læst om andre hvor det ikke har hjulpet, så jeg ved ikke om det er en mulighed i dit tilfælde.
Avatar billede ierikk Nybegynder
06. december 2005 - 13:18 #4
jeg har har ikke fået løst problemet, så jeg håber der kommer noget her
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 14:30 #5
prøve at se om dette hjælper :

Afslut Outlook.

Åbn Windows Registreringseditor.
Find Denne computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Exchange\Client\Options.
Peg på Ny i menuen Rediger, og klik derefter på DWORD-værdi.
Skriv navnet DumpsterAlwaysOn.

Bemærk!  Navnet må ikke indeholde mellemrum.
Angiv DWORD-værdien til 1.
Start Outlook igen.

Kommandoen Gendan slettet post findes nu i menuen Funktioner i alle mapper i Outlook.

er ikke sikker på om det virker for outloook express men det virker for Outlook 2003 :)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 14:32 #6
Avatar billede ierikk Nybegynder
06. december 2005 - 15:08 #7
til DHIL
? er du sikker på at dit forslag gælder i outlook express
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 15:11 #8
Citat: "er ikke sikker på om det virker for outloook express men det virker for Outlook 2003 :)"

Så det er dhil nok ikke.......
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 15:46 #9
ja som vejmand bekræfter, jeg har ikke prøvet med outlook express efter som jeg kun bruger outlook 2003..

hvis ikke det virker .. så prøve evt.

http://www.emailaddressmanager.com/outlook/repair.html