Avatar billede snyde Nybegynder
06. december 2005 - 10:21 Der er 2 kommentarer

Fjern standart Keyboard pop op, ved input felter.

Hej Eksperten,

Jeg vil meget gerne have muligheden for, at kunne vælge at mit keyboard ikke skal være synligt. Det skal være synligt når jeg vælger det, og ellers ikke.

Det ligger sådan at man kan minimer det, men det popper automatisk op ved input felter, når der surfes på PDA'en.

I følge microsoft kan denne option ikke fjernes, men jeg ved der findes hack, så det skulle være muligt ala:

http://www.freewareppc.com/utilities/inputtweaker.shtml

Håber der er nogen der ligger inde med et svar.

På forhånd tak for svaret

Med venlig hilsen

Anders
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. december 2005 - 10:30 #1
Kunne ikke lige se at det link giver muligheden, men er tidl. faldet over et program der gjorde det ved et "usynligt" keyboard. Går ud fra at dette var lavet ved at den fylde 0 eller få pixel i højden så den ikke flytter programmerne "op" som det sker med de alm.
Desværre kan jeg ikke huske hvilket program det var.
Avatar billede snyde Nybegynder
06. december 2005 - 11:23 #2
Hej,

Linket er mest for at illustrere, at det er muligt at tweeke keyboard funktionalitet.

Det lige præcis det jeg er ude efter, faktisk har jeg overhovedet ikke brug for keyboardet.

/Anders