Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 09:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmering af en opstartsmenu til Word

Programmering af en opstartsmenu til Word, hvor man skal vælge sprog. Der efter skal Word "oversætte" alle ordrerne. Selve oversættelsen kan lægge i en separat fil.

Det var det.

Håber at der er nogle af jeres lyse hoveder der kan hjælpe.

OleIb
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. december 2005 - 09:56 #1
Hej

Vi hjælper gerne, men desværre ikke gratis :-) Hvis du sender en mail på ck@officekonsulenterne.dk så kan vi snakke om kravene til dokumentet.

/Christian
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 10:03 #2
Hvad er ikke gratis?
Avatar billede jimse Nybegynder
06. december 2005 - 10:33 #3
>>kedde65 så vidt jeg kan se er spørgsmålet lagt i en "gratis" kategori.

Hvis der var tale om betalingsopgave skulle spørgsmålet vel ligge i "job/opgaver"?

/Jimmy
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. december 2005 - 11:05 #4
Ja det er rigtigt, det var min fejl :-) Beklager

/Christian
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. december 2005 - 18:04 #5
Hvad er det for dokument? Er det de enkelte ord, der skal oversættes, eller er det hele sætninger med grammatik og alt?

/Christian
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2005 - 22:15 #6
Hej

jeg har fundet ud af, hvordan man laver oversættelsen, men jeg mangler stadigvæk menuen.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2014 - 10:58 #7
Lukker