Avatar billede udvikler Nybegynder
06. december 2005 - 08:23 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Er 500MB nok til min side ?

Jeg kunne godt tænke mig at købe webhotellet hos b-one til 9 kr pr måned, men ville først høre om 500MB overhovedet er nok ?
Mit site skal indeholder et kæmpe brugersystem på ca. 25 php filer samt 6 tabeller i databasen. brugersystemet indeholder et forum, nyhedssystem, loginsystem og artikel system. Kort sagt ligner det meget eksperten.dk

Men er 500MB nok i denne sammenhæng ?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 08:36 #1
500mb er alt for meget.. men det du skal bruge er meget DATABASE plads.. jeg mener b-one kun tillader op til 100mb database og b-one server ikke er særlig velegnet til databaser ... surftown er noget bedre
Avatar billede udvikler Nybegynder
06. december 2005 - 08:38 #2
Nårh på den måde, så de 500mb er kun til selve siden ? tekst, billeder, design osv. ?
Hvilken synes du så jeg skulle vælge hos surftown ? også den til 9kr ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. december 2005 - 08:44 #3
Er det bare til sjov og ballade, er det vel ok. Men skal det bruges proffesionelt, skal du nok punge lidt mere ud.
Avatar billede krydset Nybegynder
06. december 2005 - 08:47 #4
og hvis det skal bruges professionelt ville jeg ikke vælge b-one, de er useriøse
Avatar billede udvikler Nybegynder
06. december 2005 - 08:48 #5
hvilken ville i så vælge til mit behov ?
Ja det skal bruges proffesionelt
Avatar billede udvikler Nybegynder
06. december 2005 - 08:58 #6
Bare svar på det jeg skrev i 06/12-2005 08:48:49 og læg et svar, så kigger jeg på det når jeg kommer hjem senere idag =)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 09:30 #7
Det er dejligt med en masse MB hvis man vil have mange billeder.

www.starthotel.dk tilbyder 500MB til 7,-
www.web10.dk tilbyder 1000MB til 9,-

Hvis det skal bruges professionelt så skal du være opmærksom på at dem jeg anbefaler her ikke har telefonsupport.
Avatar billede whee Nybegynder
06. december 2005 - 11:08 #8
www.elitehost.dk har telefonsupport
Avatar billede easywebhost Nybegynder
06. december 2005 - 13:15 #9
Hej -aco-

Hvis det skal bruges professionelt ville jeg holde fingrene fra dem der reklamerer med fri trafik eller i trafik har ubegrænset.

Det er desværre set med flere udbydere at hvis du får for megen trafik, så mener en del af disse udbydere sig i deres fulde ret, at opsige dit webhotel, da de mener du har overskredet deres trafikgrænse. Desværre kan du aldrig få denne oplyst, så man kunne være forberedt.

Jeg vil ikke gå ind i polemikken om de enkelte webhoteller, men bare fortælle dig, at du kan læse en hel del om de enkelte udbydere i gruppen :

dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Du bør nok kigge dig om efter noget til mere end 9 kroner pr. måned.

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede krydset Nybegynder
06. december 2005 - 14:12 #10
jeg ser webglobe som en go hoster bruger dem selv... go tlf support / Helpdesk system
www.webglobe.dk
Avatar billede easywebhost Nybegynder
06. december 2005 - 15:06 #11
Hej Krydset

Alle veletablerede hosting udbydere, har da en form for supportsystem/ helpdesksystem.

Det gode ved dette er at man altid kan følge sin sag og hvad der sker med denne vel og mærke hvis den bruges ordentligt af udbyderen ?

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede easywebhost Nybegynder
06. december 2005 - 22:07 #12
Hej igen -aco-

Tja man mon jo ikke anbefale sig selv, men det gør jeg alligevel :-)

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2005 - 22:36 #13
easywebhost >>
Det er ikke tilladt at gøre reklame for hjemmesider i din signatur, hvilket jeg gjorde dig opmærksom på for en lille uges tid siden her:
http://exp.dk/spm/658041#rid5950011

exp/coadmin
Avatar billede Aliriza Nybegynder
08. december 2005 - 11:40 #14
Ja, 500 MB er rigeligt, men plads er aldrig et problem, for man kan jo altid opgradere :-)
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. december 2005 - 12:36 #15
-aco-

Fandt du nogensinde en løsning ?
Avatar billede udvikler Nybegynder
11. december 2005 - 13:21 #16
Ja det gjorde jeg da :)
Har bare haft lidt travlt med siden, skulle lige have designet på plads osv. Men nu er det færdigt :)
Jeg har accepteret dhil og aqua's svar, men ikke manar's fordi at det manar skrev havde jeg allerede hørt fra de andre ;-)
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. december 2005 - 21:14 #17
Ok

Men vær opmærksom på web10, de kører med fri trafik og starthotel.dk vil ikke oplyse noget om deres trafikgrænser.

Tag en af de andre udbydere f.eks. :

www.webhostingdanmark.dk

Så er du sikker på ikke at løbe ind i problemer, med for meget trafik

Mogens
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2005 - 11:16 #18
Mig bekendt har suftown eller web10 ikke lukket nogen ned fordi de har brugt for meget trafik. B-one har vist gjort det få gange.