Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2005 - 22:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

.eu domæne

Hej

Hvor kan man få det billigste .EU domæne (når de bliver released)?

http://www.eurid.eu/en/registrant/faq/general#faq9205b781d7b2551a51d26f9b554b6ee5

How much will it cost to register a .eu domain name?
In its response to the Call for expressions of interest for the selection of the .eu TLD Registry EURid proposed a registration fee of € 10 (ex. VAT) during the first year of operations. This is the price that will be charged by EURid to the .eu registrars and does not take into account the additional services by the registrar for his customer. Therefore it is estimated that the ultimate retail price charged by the registrars will be higher.

It is EURid's intention to lower the registration fee to € 5 in the second year of operations if the number of registrations (and related revenues) allows such a decrease.

Ifølge ovenstående tekst koster et .eu 10€ for registratorene. Den billigste danske registrator jeg har kunnet finde indtil nu tager 450 kr. for et .EU domæne, hvilket i min verden er en lidt for fed avance.

Er der nogen der er billigere? Jeg tager gerne bud fra udlandet.

MVH J;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2005 - 22:14 #1
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2005 - 22:15 #2
søge på google
der er nogen til 9 Euro  www.europeregistry.com
Avatar billede stj99 Nybegynder
05. december 2005 - 22:22 #3
www.gratisdns.dk    149 for at blive registreret i landrise..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2005 - 22:26 #4
Gider i prøve at skelne mellem prisen for domænet og prisen for at komme i kø!!!

Dhil>> Eurid, har tidligere advaret imod europeregistry.com fordi de ikke er krediteret .eu registrator!!!
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2005 - 22:31 #5
http://www.scannet.dk/order.asp?type=domain koster 225
Hvad bliver prisen på et .EU domæne?
Prisen for opretholdelse af .EU domæner er 450,- for 2 år.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2005 - 22:34 #6
Ja men det er også meget at betale 225 kr. for at komme i en kø, uden at være sikker på at man får navnet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. december 2005 - 11:45 #7
stj99, smider du lige et svar.

Gratis DNS tager 149 for registrering til land rise incl. det første års registrering. Efterfølgende år kommer til at ligger på 129-149 kr/år.
Avatar billede stj99 Nybegynder
08. december 2005 - 13:25 #8
Oki  :-)