Avatar billede jra Nybegynder
23. april 2001 - 20:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forbindelsen til serveren kunne ikke etableres

Hvorfor får jeg tit denne besked når jeg prøver på at hente post.

Forbindelsen til serveren kunne ikke etableres. Konto: \'mail.gvdnet.dk\', Server: \'mail.gvdnet.dk\', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E
Avatar billede halfblind Nybegynder
23. april 2001 - 20:14 #1
Er det din post fra gvdnet.dk du vil hente?
Avatar billede matias Nybegynder
23. april 2001 - 20:20 #2
skal der ikke stå get2net.dk ???
Avatar billede halfblind Nybegynder
23. april 2001 - 20:25 #3
du har vist skrevet forkert adresse på din smtp-server. Går ind i Outlook Express i Funktioner - Konti- og marker den konto du vil hente post fra og så klik på Egenskaber og så under fanen Servere, tjek adressen på din POP3-server.
Avatar billede halfblind Nybegynder
23. april 2001 - 20:25 #4
sorry.....i den første linje skulle der står pop3 (for indgående post) i stedet for smtp
Avatar billede boxter Nybegynder
23. april 2001 - 20:37 #5
Prøv at følge denne vejledning
http://www.gvdnet.dk/kontonavn.html
Så burde det virke

MVH

Torben
Avatar billede jra Nybegynder
23. april 2001 - 21:13 #6
>>halfblind
ja det er min post jeg vil hente hos gvdnet.
jeg har kontroleret min pop3 og den står rigtig
det er i perioder at det er galt
Avatar billede jra Nybegynder
23. april 2001 - 21:16 #7
>>> boxter
er du på gvdnet
Avatar billede boxter Nybegynder
23. april 2001 - 21:44 #8
Til jra

Nej det er jeg ikke, men er på et net der ligner.
Derfor ser jeg mig lidt omkring engang imellem.

Hvis du ser på GVDNET´s forside kan du også se at der er prob. med mailserveren
Avatar billede jra Nybegynder
23. april 2001 - 21:54 #9
>>>boxter
som du kan se er det et gammel opslag på GVD\'s hjemmeside.
det jeg ikke kan forstå, det er at det kun er en gang imellem at det er galt og derfor gerne vil vide hvad det står i den fejl på \"dansk\" så jeg kan forstå det :)
Avatar billede jra Nybegynder
30. april 2001 - 22:11 #10
der er tilsynedeladende ingen der kan svare så jeg lukker dette spm.