Avatar billede tynde Nybegynder
05. december 2005 - 14:29 Der er 3 kommentarer

Funktioner indstilninger væk

Når jeg går i Funktioner indstilninger, reagerer den ikke. Det er ligemeget om jeg går gennem menuerne, eller om jeg bruger genvejstaster ALT k og I. Det er p.... irriterende at jeg ikke kan ændre i indstilningerne. Er der nogen der har nogle gode forslag?
Avatar billede x-lars Novice
05. december 2005 - 15:13 #1
Åbn et nyt projekt og ændr indstillingerne derfra. Kender godt problemet :(
Avatar billede tynde Nybegynder
12. december 2005 - 08:05 #2
Øh, jeg er ikke helt med. Du mener vel ikke åbne en ny projektmappe? Det virker i hvert tilfælde ikke. Kan du evt. være mere specifik?
Avatar billede bak Seniormester
12. december 2005 - 10:13 #3
Du kan have en makro, der kører hver gang du starter op uden at du er klar over det.
I Windows / Start / Kør  skriver du
excel.exe /automation

Dette får excel til at starte helt rå, uden tilføjelsesprogrammer og andet.
Hvis du så kan ændre indstillinger, er der en af disse ekstra ting der driller.
Hvis du stadig ikke kan, har din administrator muligvis gjort noget sjovt ved dine rettigheder.