Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 18:45 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Lav logo!

Jeg har brug for et logo, for et erhvervsejendomsmæglerfirma ved navn KCS erhverv..farverne skal primært bestå af guld og logoet skal have et eksklusivt og professionelt design!
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 18:46 #1
det skal lige nævnes at ved at spørgsmålet bliver accepteret vil jeg have alt kilde og templates til det+ alle rettigheder!
Avatar billede kong7 Nybegynder
23. april 2001 - 18:49 #2
Prøv at lave en i Htlm...
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 18:49 #3
blazer: hvis det er et firma der skal bruge det, er det da fair nok at de betaler $$$ !! Syntes jeg i hvert fald...

dna
Avatar billede kong7 Nybegynder
23. april 2001 - 18:50 #4
Betal for det... ellers må du jo for nogen til at lave det.. fx. nogle af dine gode venner som kan finde ud af sådan noget.. *SSS*
Avatar billede intersurf Nybegynder
23. april 2001 - 18:51 #5
giver \'dna\' ret...
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 19:00 #6
kong7 <--> Endnu et af dine \"geniale\" svar? Det var godt nok ikke kopieret (som du plejer) men at lave et logo i HTML? Det er muligt, men tror ikke det er det han søger... \"som kan finde ud af sådan\" - hvad tror du han fprsøger her?
Avatar billede tkirk Nybegynder
23. april 2001 - 19:26 #7
Jaaah, det holder ikke helt det svar!

Personen her, spørger jo om der ikke er én som ville lave det for ham/hende/den/det (undskyld, kunne ikke lade være :) )

Vi må da håbe der er én som besidder evnerne til det :)
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 19:31 #8
er til mit eget fiktive firma i forbindelse med en præsentation af mine webcreation skills...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. april 2001 - 19:33 #9
SÅ LÆR DET DOG... lad være med at svare, hvis i ikke har noget fornuftigt at sige. Om Blazer vil betale for et logo med penge eller point er da hans eget valg.

Er der folk derude, der har lyst til at lave et logo for point, er det da bare helt fint. Blazer får et billigt logo og den kreative får en bunke point. Og alle er glade.

Jer der ikke vil lave et sådant for point... well... shuddup! :)

NanoQ
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 20:15 #10
NanoQ>>Tak :)
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 20:36 #11
lige en note...hvis at ingen logoer er pæne nok(Imod min forventning) bliver der blot fordelt 500 points efter indsats...eller måske mere.....
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 20:53 #12
og d skal naturligvis være i vektor grafik.....
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 20:54 #13
nanoq: er det ikke selv et ligegyldigt indlæg du kommer med... !
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 20:56 #14
dna>>>Hold nu bare din kæft ik´?
Avatar billede drean Nybegynder
23. april 2001 - 21:06 #15
størrelse ?
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 21:10 #16
ligemeget...skal jo være vektor :)
Avatar billede blazer Nybegynder
23. april 2001 - 21:14 #17
ok..Resumé:
Logo for et Erhvervsejendomsmæglerfirma ved navn KCS erhverv...kan forestille mig noget med store KCS i guld..og så et lille erhverv nedenunder..men er op t dig! Guld skal være den primære farve, men hvis du kan alve noget genialt i en anden farve kan du oxo \"vinde\" på det...
Det skal være vektor grafik...
Hvis jeg beslutter at bruge dit logo vil jeg have alle templates,skitser osv..og fulde rettigheder til det.
Hvis at du laver et logo jeg vil bruge får du alle 2k!
Men hvis at der ikke er nogen der er pæne nok(Hvilket jeg helt klart IKKE regner med) strør jeg bare lidt points ud...men du skal nok blive belønnet fair.
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
26. april 2001 - 18:33 #18
Size?
Avatar billede ewc2k Nybegynder
28. april 2001 - 08:15 #19
okay...jeg laver det..har du en e-mail jeg kan sende til`?
Avatar billede ewc2k Nybegynder
28. april 2001 - 08:17 #20
can du give din sides URL? Jeg vil gerne have en ideé om hvordan den skal se ud
Avatar billede blazer Nybegynder
28. april 2001 - 21:01 #21
siden xsisterer ikke endnu...men læg logoet ud på subnet eller noget, så vil jeg tjekke d ud!
Avatar billede blazer Nybegynder
28. april 2001 - 21:02 #22
Har lige fået at vide at spm er oprettet i forkert katogeri...jeg flytter det nu til Programmer:Billedbehandling!
Avatar billede blazer Nybegynder
28. april 2001 - 21:03 #23
Avatar billede prodic Mester
28. april 2001 - 21:05 #24
blazer for fanden billedbehandling er den HELT forkerte kategori. Den er til problemer med billedbehandling ikke jobs.
Avatar billede prodic Mester
28. april 2001 - 21:06 #25
Prøv Job->Freelance som er den rette kategori efter admins udsagn.