Avatar billede pote Nybegynder
04. december 2005 - 00:53 Der er 2 kommentarer

Email -tekstlinie længde

Når jeg danner udskrifter som email får jeg tilsyneladende en linielængde på 76 tegn.
Er der nogen der kender mulighed for at lave en bredere text; feks 120 kar. -og hvilket parameter styres længden?
Avatar billede pote Nybegynder
04. december 2005 - 10:24 #1
Jeg glemte at angive at det drejer sig om C5 ver. 3.0 SP3/HotFix010.
Jeg har efterfølgende prøvet i Ver 4.0 -her blev linielængde 61 tegn. Outlook version 2003 SP2.
Avatar billede kurth Nybegynder
12. januar 2006 - 19:29 #2
Jeg har ofte siddet med samme problem, men det viser sig, at problemet ikke er i C5 men derimod i mailsystemet, idet mails, som dannes fra C5 bruger SMTP mail. Det skulle efter sigende være denne, som ombryder linierne.
Jeg bruger i stedet en PDF-mailer. Så kan man få udskrifterne som man ønsker.