Avatar billede unclefuckers.dk Nybegynder
23. april 2001 - 17:44 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Standard netkort-driver ? ?

Jeg har lige geninstalleret win98, men desværre har jeg smidt min driverdisk til mit netkort væk. Mit netkort, der ellers aldrig har voldt mig problemer, er et eller andet noname fra Taiwan. Jeg har søgt forgæves efter nogle standard windohs-drivere, men har ikke fundet nogle. Kan det virkelig være så svært? Win98 har i hvert fald ikke drivere til kortet... Kender du nogle standarddrivere eller et program, der kan identificere kortproducenten (har kigget på kortet.. der står FUN-JIN og Taiwan.. ikke registreret på nogle af de sites jeg har kigget på)?
Avatar billede mufle Nybegynder
23. april 2001 - 17:51 #1
Er der ingen numre, evt. et fcc-id nummer på selve kortet?

mufle
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. april 2001 - 17:54 #2
prøv med Realteks drivere! de plejer at passe til de fleste noname kort!
Avatar billede makse Nybegynder
23. april 2001 - 18:02 #3
Avatar billede mufle Nybegynder
23. april 2001 - 18:03 #4
Alternativt kan NE2000 drivere måske bruges.
http://www.windrivers.com/company/ne2000/index.htm

mufle...
Avatar billede makse Nybegynder
23. april 2001 - 18:04 #5
Avatar billede safri2 Nybegynder
23. april 2001 - 18:08 #6
Måske kan du finde nogle her www.zitech.dk - /pub/drivers/xx/Netkort/

/safri2
Avatar billede safri2 Nybegynder
23. april 2001 - 18:09 #7
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
24. april 2001 - 08:50 #8
Jeg har selv et \"no name\" netkort......du kan evt. maile mig her....Mr.Athlon@ofir.dk
Så kan jeg sende dem til dig.....:-)
Avatar billede unclefuckers.dk Nybegynder
24. april 2001 - 16:26 #9
makse:
Tak for dit link! Laaangsom server, men filen var perfekt... vil du have 25 p? så opret et svar, så deler jeg pointene mellem svarerne.

Tak for hjælpen!
Avatar billede makse Nybegynder
24. april 2001 - 16:30 #10
Yup, den er langsom. :)
Avatar billede unclefuckers.dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:08 #11
Tak for hjælpen!
makse løber med flest point, da filen han linkede til var en særdeles positiv oplevelse... det er første gang jeg har indstalleret netkortet og internettet virkede med det samme... (o;
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
25. april 2001 - 20:37 #12
Jamen det var da så lidt......det vigtigste er jo at få det til at virke.....:-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. april 2001 - 20:50 #13
takker for points :)

www.fotx.net/kimrosgaard

Avatar billede mr.athlon Nybegynder
26. april 2001 - 09:14 #14
Også tak herfra....:-)