Avatar billede webgeniet Nybegynder
23. april 2001 - 17:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Understegning i sidehoved i excel

Hvordan laver man en lang gennemgående understregning under den side hovedet og over sidefoden.
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
23. april 2001 - 17:53 #1
Du kan gøre følgende:

Vis sidehoved/sidefod > Tilpas sidehoved/sidefod >
A (skrifttype) > understregning (kan indstilles på ingen, enkelt eller dobbelt).

Var det ikke sådan du mente, ellers skriv!

mvh mathias
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
23. april 2001 - 17:55 #2
sorry, jeg læste ikke lang gennemgående!
Avatar billede 2xa Nybegynder
23. april 2001 - 18:08 #3
Umiddelbart er et alternativ dog at gå ind i sideopsætning > ark > udskriftstitler.... her kan man vælge hvilke pre-designede rækker der skal genanvendes på alle sider... ved lidt justering på margener osv. kan dette bruges ved mangel på bedre
25. april 2001 - 23:13 #4
Jeg har engang leget med en makro, som gjorde noget ved dette, men generelt set er det noget bøvl også med en makro.
Den eneste måde kendt endnu er at indsætte det rigtige antal ------- på første linie i venstre sidehoved og sidefod - beklager.
Alternativ til sidehovedet findes jf. 2xa\'s svar.
Avatar billede lsimony Nybegynder
26. april 2001 - 07:36 #5
Jeg tror at den eneste måde at lave disse gennemgående streger er selv at definere et print area på arket eller brug det som er der i forvejen.
Du kan se udskriftarealet ved de små stiplede linier som kommer frem på arket efter du har været inde i page setup.
Herefter laver du en streg vha border knappen.
Avatar billede bestseller Nybegynder
03. maj 2001 - 22:39 #6
Hvid du vil have det kan det lade sig gøre i sideopsætning - tilpas sidehoved/sidefod at lave understregning hele vejen over siden ved at lave mange underscore i fx venstre side henholdsvis bund og top. Det akn sagtens lade sig gøre at skrive over og under stregen.
Avatar billede webgeniet Nybegynder
29. maj 2001 - 10:55 #7
så lukker jeg hvis det ikke kan lade sig gøre. Det er for besværligt at lave understregning.