Avatar billede rasbro Nybegynder
23. april 2001 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Låst mobiltelefon

Jeg har lige fået et datakabel til min nokia 3210. Jeg har så været inde på internettet og har hentet nogle programmer. Et af disse var Nokia tools. Og så var det jo lige, at der var en af mine venner der ville lege med det, hvorefter han kom til at låse telefonen. En lås ved navn MSIN (den sidste) eller lign. Jeg har prøvet et unlocke den med det samme program, men det virker ikke!
Måske der var nogle der havde været ud for en lignende situation? Måske er der et program specielt til at låse telefonen op?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2001 - 17:24 #1
En god ide ville nok være at kontakte Nokia, da de har lavet programmet kan de nok også fortælle hvordan man låser den op igen.

Ellers tag ind i en Nokia butik, de plejer at være meget hjælpelige.
Avatar billede theartist Nybegynder
23. april 2001 - 18:22 #2
Har du prøvet bare med din PUK-kode? Det kan jo være den kan låse den op (den står som regel på æsken)
Avatar billede jukse Nybegynder
23. april 2001 - 18:32 #3
Avatar billede rasbro Nybegynder
23. april 2001 - 21:16 #4
Det ser vist ikke ud til at alle har forstået problemet...
Det drejer sig om en nokia 3210... den er låst på lås nummer 4 (?MSIN?). Og ja, jeg er da godt klar over at jeg kan gå ind til en forhandler og få det lavet... men jeg er IKKE interesseret i at smide en formue i hovedet af de typer!
Jeg leder efter en måde at åbne den med min computer og mit datakabel!!!
Jeg har prøvet med det program den blev låst med, men det virker ikke. Programmet hedder Nokia tools og det er IKKE lavet af Nokia!
Problemet er, at jeg har låst telefonen (det er ikke sim-kortet), til serienummere 00000000001. og derfor vil den ikke åbnes. Den siger bare: Simkort ikke accepteret.
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. maj 2001 - 21:48 #5
Hej Rasmus, du accepterede hans svar. Det vil sige at alle tror at dette spørgsmål er tilfredsstillende besvaret. Opret et nyt hvis du stadig har et problem.