Avatar billede hanneman Nybegynder
01. december 2005 - 21:01 Der er 6 kommentarer

Julestads og PC

Jeg er godt og grundigt kommet i julestemning allerede her den 1. december. Jeg har ikke lavet andet hele dagen end at gå og nynne julesange og lave julestads. Vi kan vel alle blive enige om at nelliker er noget som hører julen til, men hvordan de små sorte sataner er endt på mit motherboard er mig en gåde!!
Jeg tænkte min PC trængte til en kærlig hånd, så jeg åbnede skidtet for at tørre diverse hardware af og jeg fik et chok! Hele kabinettet var proppet med nelliker og marcipan og nougat og andet julestads. Jeg skal love for min julestemning blev ødelagt. Det er som om min pc ikke køre optimalt nu, jeg tror ikke processoren har godt af nougat! Hvad hulen skal jeg dog gøre??
Avatar billede antikat Nybegynder
01. december 2005 - 21:10 #1
hmm køb en kat som kan holde de nisser væk fra sin computer...
Avatar billede hanneman Nybegynder
01. december 2005 - 21:10 #2
troede ikke du brød dig om katte, antikat
Avatar billede antikat Nybegynder
01. december 2005 - 21:12 #3
tja til at holde nisser væk er de nu meget gode :P
Avatar billede flomme Nybegynder
01. december 2005 - 21:19 #4
Vissevasse!! Jeg ville engang, op til juletid, støve mine kære idé kabler af, og da jeg åbnede kabinettet væltede det ud med mandler, dadler, valnødder og andet julegodt!
Normalt har jeg ikke noget mod lidt godt til ganen op mod jul, men min pc skal helst være julegodt-fri!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2005 - 22:31 #5
Velkommen tilbage - dig kender vi jo godt...
Avatar billede boxer Nybegynder
01. december 2005 - 22:37 #6
:o)