Avatar billede nybro Nybegynder
01. december 2005 - 18:58 Der er 1 løsning

Hjælp til grafikkort.

Hej alle.

Jeg har lige en lille ting jeg gerne vil have hjælp til.
Jeg har et GIGABYTE kort (8IG100MK)som jeg søger et grafikkort til. JEg ved godt at kortet skal være et AGP kort men dem findes der jo flere slags af. Her tænker jeg ikke på modeller men på det antal hak som er i den del af printet som skal stikkes ned i bundkortet. En anden ting jeg har hørt er at AGP portene afgiver forskellige spændinger hvor mit bundkort har 1,5 V på AGP porten. Nu er spørgsmålet så hvordan jeg sikre mig at mit bundkort kan trække det grafikkort jeg nu skal købe.
Grunden her til er at nogen af kortene skal bruge 3,x V eller mere.
Kan jeg tilslutte dette kort i mit bundkort eller vil der ikke køre optimalt.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 22:39 #1
Lukket