Avatar billede heissi Nybegynder
23. april 2001 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nue drivere

Jeg har en bærbar IBM pc med win 95 hvor der er tilsluttet et ældre externt cd rom drev.Mit proplem er at driverne ti cd rom drevet er forsvundet,og at jeg ikke hved hvor man på nettet finder nogle nye brugbare
drivere til cd rom drevet som er et standard
drev uden firma navn.Med venlig hilsen Heissi.
Avatar billede heissi Nybegynder
23. april 2001 - 15:53 #1
antczak@12move.dk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. april 2001 - 15:54 #2
hvis det er et snadard drev, kan du bruge en win89 startdiskette! der ligger en standard driver på! har du ikke en win98 startdisk kan du hente en på www.bootdisk.com
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. april 2001 - 15:56 #3
Jeg fandt min \"Kim skriver for hurtigt - Danskordbog\" frem, og oversatte:
--
hvis det er et standard drev, kan du bruge en win98 startdiskette! der ligger en standard driver på! har du ikke en win98 startdisk kan du hente en på www.bootdisk.com
--

Hehe

/vh
Simon
Avatar billede kong7 Nybegynder
23. april 2001 - 15:57 #4
Gå ind på www.bootdisk.com Det er den enseste jeg kender *S*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. april 2001 - 16:01 #5
nomiz>>*LOL* tak for oversættelsen *GG*

kong7>>hvorfor laver du et svar magen til mit??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 08:43 #6
ehm..hvad var det galt med mit link som var det samme som kong7?????