Avatar billede webspirit Nybegynder
23. april 2001 - 15:52 Der er 58 kommentarer og
1 løsning

Hvordan acceptere man et svar??

Jag kan ikke finde ud af det...
23. april 2001 - 15:53 #1
sådan
Avatar billede Beach Mester
23. april 2001 - 15:54 #2
Meget nemt, gå ned i bunden og tryk på accepter-knappen. Hvis flere har svaret så bliver point fordelt ligligt, hvis en skal have mere end andre (ved flere svar) kan du også i bunden trykke på avanceret og der fordele dine point.
//Beach
23. april 2001 - 15:54 #3
nu skulle der gerne stå ...mit navn nederst nede hvor du kan trykke på det og sige accepter svar...prøv:)
Avatar billede kong7 Nybegynder
23. april 2001 - 15:56 #4
Hmm.. *S*
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 15:58 #5
Du kunne jo også lige selv lave et svar til dette spørgsmål.
Så kan du acceptere dit eget svar, så du ikke skal betale 60 point for et så banalt spørgsmål ;o)

Ikke også insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
23. april 2001 - 15:58 #6
Snyd ?
23. april 2001 - 16:00 #7
LOL..det er for sjovt...*grin*
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:00 #8
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!

Det må sgu være en ny Magnus_tagmus eller Magnus_xx *lol*
Avatar billede caroc Praktikant
23. april 2001 - 16:01 #9
Dette kunne vist godt lide et rigtig snyder...
Jeg er enig med dig vladimirr..
SNYD
Avatar billede caroc Praktikant
23. april 2001 - 16:01 #10
Dette kunne vist godt lide et rigtig snyder...
Jeg er enig med dig vladimirr..
SNYD
23. april 2001 - 16:01 #11
snyd? næh...det tror jeg ikke det er
Avatar billede caroc Praktikant
23. april 2001 - 16:02 #12
hvorfor blev beach´s svar ikke accepteret?? Insane....2000....blabla..killer---> \"sådan\" det er da lidt et mærkeligt svar du giver jo ikke nogen vejledning
Avatar billede Beach Mester
23. april 2001 - 16:04 #13
Ved det faktisk ikke, det kunne jo være han ikke kan finde ud af det!
Hvis det er det modsatte så....
Kan se han ikke har accepteret noget endnu så jeg lade da tvivlen komme ham til gode ind til det modsatte er bevist
//Beach
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:04 #14
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller%21

Oprettelsesdato 2001-04-23 15:00:18
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 30
Banner Point 0
I alt 270
23. april 2001 - 16:05 #15
Kalder i mig for en snyder?
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:05 #16
Underligt at en HELT ny bruger vejleder en bruger, der har været her et stykke tid ;o)
23. april 2001 - 16:06 #17
det er ville bare svarer hurtigt, om det så var et blah blah forklaret er jeg sikker på at han forstod det...
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:06 #18
*gg*
Du har jo ikke engang selv prøvet at acceptere et spørgsmål endnu  insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!
23. april 2001 - 16:07 #19
UNDERLIGT!!!! SÅDAN NOGET PISSER MIG AF...DET KAN VÆRE RAGENDE LIGEMEGET OM JEG ER NY ELLER EJ. EN VEN FRA SKOLEN VISTE MIG EKSPERTEN. NU ER JEG HJEMME OG VILLE OGSÅ HAVE EN PROFIL HER INDE. MAN LÆRER AF HVAD MAN SER!
23. april 2001 - 16:09 #20
DESUDEN...I ER SIKKERT SURER OVER AT EN NY BRUGER SVAREDE HURTIGERE END JER!  HVAD MED AT I VENTER OG SER...
Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:12 #21
Uha, det må være sgu være Magnus_tagmus.
Opførslen er fuldstændig den samme *gg*
23. april 2001 - 16:15 #22
Uha..uha... Lad VÆRE med at sige at jeg snyder!!!!
for helvede I kan vel se at det pisser en af der ikke snyder...vent jeg opretter lige noget til admin
23. april 2001 - 16:16 #23
ved I hvad..jeg logger lige ud og ind igen, men som webspirit...jeg skal lige acceptere svar fra mig selv
23. april 2001 - 16:24 #24
hmmm.... Pis jeg har glemt mit password til websprit...webspirit kan du ikke lige poste det her så jeg kan logge ind  og acceptere mit svar? nej ved du hvad..bare for, at gøre de andre glade  svar på dit eget spørgsmål og accepter dit eget svar!

Avatar billede microtec Nybegynder
23. april 2001 - 16:31 #25
*gg* der er rigtig Magnus i den hvá

Snakker du med dig selv som sædvanlig :o)
Avatar billede Beach Mester
23. april 2001 - 21:18 #26
Skal vi ikke bare acceptere at endnu en, der ikke kan lade eksperten køre som et sted hvor folk er seriøse, er landet med endnu et brugernavn???

Nu kan jeg ikke huske hvor meget der kræves af en ny bruger mht. oplysninger om email mm. så hvis en venlig bruger (læs: microtec) kan huske det så post det lige til mig her eller på:
beach@pc.dk
Så må vi jo se om vi kan grave lidt i det:-)

Hvis jeg kan finde ud af at:
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller
Magnus_tagmus
Magnus_xx
og spec. webspirit
er en og samme person så tager det ikke mange splitsek. at få ham udelukket fra eksperten.dk!

Jeg vil oven i købet belønde dem der kan få fat i nakken på de idioter der ikke kan opføre sig ordentligt med en hel portion point, med mindre de (i) da selv kan se i hvilkes interesse det er at få de børn fjernet fra eksperten fra du af og til de skal bruge krykker for at hente deres jollycola i det nærmeste supermarked!!!!!

Håber ånden herinde efterhånden er ved at blive så pist off at der bliver gjort noget ved det!

Og så lige til websperit: Har du noget at sige vil det være smart at komme frem med det meget snart!!!!!!!

//Beach
23. april 2001 - 21:28 #27
Hey BITCH... hvad i helvede snakker du om?

Jeg har INTET gjort...Det var fandme JER der beskyldte mig for at snyde...DU burde slettes og JEG belønner gerne admin!
23. april 2001 - 21:29 #28
Desuden...jeg er uskyldig indtil andet er bevist..lad dog for helvede en admin klarer dette istedet for at tro at i er smarte og kloge
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 12:37 #29
Driller i ham eller hvad?? Ham har da ikke gjort sig skyldig i snyd på nogen måde. Hvis han nu bare er en ny  bruger med et uffateligt grimt navn så lad ham dog være lidt endnu.

alle der bliver sure over at blive kaldt snyder, behøver ikke at være magnus_tagmus. måske er det en overreskelse for jeg, men det er sandt.

Spørgsmålet var dumt og det var ikke 60 point værd. At du som fuldstendig ny bruger svarer på det kan kun opfattes den ved insaneogenmasse.

Med hensyn til dit navn som er det eneste interessante så kan du godt holde dig ude af mine spørgsmål for du smadrer tabellen med det lange navn!! :-)

Lad dem være - der har ikke været noget med snyd her...
Avatar billede ewc2k Nybegynder
25. april 2001 - 15:06 #30
er webspirit død?
Avatar billede Beach Mester
25. april 2001 - 15:14 #31
Nej, han arbejder bare under flere navne, så han skal lige slette lidt cookies mm. først før han kan svare, og det ser ikke ud som om han gider det!
//Beach
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:22 #32
beach >> Ja, det kan godt være lidt besværligt med alle de forskellige navne *s*
25. april 2001 - 15:23 #33
Mener du stadig, at jeg er webspirit? Hvis han ikke snart svare så bed admin om, at slette profilen....død profil
25. april 2001 - 15:24 #34
svarer..*grin*
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:26 #35
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller! >> Stadig underligt hvordan du som helt ny bruger efter kun 50 minutter kan gå ind og fortælle hvordan man accepterer et svar.
Du havde aldrig selv prøvet det *gg*

25. april 2001 - 15:28 #36
jeg lære af hvad jeg ser gør du ikke? Tro mig jeg snyder IKKE:

Kommentar fra insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!
23/04 2001 16:07:41    UNDERLIGT!!!! SÅDAN NOGET PISSER MIG AF...DET KAN VÆRE RAGENDE LIGEMEGET OM JEG ER NY ELLER EJ. EN VEN FRA SKOLEN VISTE MIG EKSPERTEN. NU ER JEG HJEMME OG VILLE OGSÅ HAVE EN PROFIL HER INDE. MAN LÆRER AF HVAD MAN SER!
25. april 2001 - 15:29 #37
Men jeg kan godt se hvad i mener
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:31 #38
insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller! virker også som et velovervejet bruger navn, som skal bruges rigtig længe.

Der er slaet ikke noget fake-bruger over det ;o)
25. april 2001 - 15:32 #39
AHHHH... Nu kan jeg se hvorfor i får denne mistanke...

Jeg har lige læst et spørgsmål hvor der er en de spørger om hvor der er en fed chat... Dette spørgsmål lyder jo ret dumt
Avatar billede Beach Mester
25. april 2001 - 15:32 #40
>>>microtec
Han er så fuld af xxxx så det næsten er gået over til at blive en griner:-)
Det er utroligt hvordan han føler sig forfuldt rundt omkring.
http://www.eksperten.dk/spm/67030
http://www.eksperten.dk/spm/67023

Og så kan han ikke engang selv finde ud af at afslutte et spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/66895

*ROFL*

//Beach
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:33 #41
Hvorfor nedlægger du ikke bare selv webspirit?

Der er ingen grund til at vi skal forstyrrer Admin med det.
Egentlig utorlig at du også allerede har opdaget at man skal kontakte admin for at får fake-brugere slettet.

Holder stadig på Magnus_tagmus *gg*
25. april 2001 - 15:33 #42
Faktisk er det et fedt navn..jeg skal nå top 10 og ødelægge tabellen...*grin*

Nej jeg skifter IKKE navn..dette navn bliver jeg ved
25. april 2001 - 15:34 #43
Okay nu stinker i igen...

http://www.eksperten.dk/spm/66895

BITCH... der er ikke blevet svaret på det din nar....kun delvist
25. april 2001 - 15:37 #44
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 15:40 #45
*LOL*
Nå, http://www.eksperten.dk/spm/67030 viser da at jeg ikke er den eneste, der kan se at vi har fået Magnus_tagmus ind igen.

Magnus, sidst var jeg den der talte for at du skulle have endnu en chance, da de andre ville have dig hældt ud med det samme. Jeg gav dig også et råd om ikke at kalde dig noget med Magnus igen.
Hold da kæft hvor var jeg dum. Jeg bliver nok til grin på hele Eksperten fordi jeg talte for at du skulle have en chance for at opføre dig ordentligt.

\"BITCH... der er ikke blevet svaret på det din nar....kun delvist\"
Det er netop den opførsel du bl.a. er hældt ud for utallige gange.
Avatar billede Beach Mester
25. april 2001 - 15:41 #46
>>>microtec
Jeg tror sgu ikke han kan finde ud af at tale pænt til folk!
>>>insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!
Der var ingen der søgte din mening her, det var en tekst skrevet til microtec!!!
Men lad os nu høre, nu du er så flink, har du en forklaring på at uanset hvor du opretter et spørgsmål så fucker du det op, og får alle andre brugere her på eksperten imod dig?
Kan det være fordi du ikke har hørt om det der hedder at tale / skrive pænt?

//Beach
25. april 2001 - 15:41 #47
JEG ER IKKE RASMUS
25. april 2001 - 15:42 #48
Magnus
25. april 2001 - 15:43 #49
Jeg er ikke computer nørd, som dig..derfor misforstår jeg måske nogen af jeres sære tegn...*lol* ondt ment? det betyder grin men på en latterlig gørende måde...ser du hvad jeg mener?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 15:56 #50
Der er da ingen tvivl om at vi snakker med Magnus.!
Eller var det rasmus hehe!
Snyd er hvad jeg har at sige...\"Snyd\"
Avatar billede ye10 Nybegynder
25. april 2001 - 16:03 #51
microtech jeg kender magnus tagmus over icq og insaneblablabla er ikke ham, han har jo indgået noget med at han holder sig \"undercover\" i nogle månender, så folk kan se at han ikke er så \"slem\", jeg tror dog ikke selv det lykkes, men det er nu ikke ham.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 16:26 #52
ye10 >> Utrolig så godt du kender brugeren Magnus_tagmus, når du kun har været bruger her i 7 dage ;o)
Avatar billede jsc Nybegynder
25. april 2001 - 16:50 #53
>>>Magnus_tagmus
Jeg synes du skulle til at få lukket dine spørgsmål og dit utrolig grimme og lange navn. Så kan du jo altid bruge webspirit eller hvad du nu har af andre navne...
>>>Microtec og Beach
Jeg jag tror også bare han er ude på at scorer nogle point.

/jsc
25. april 2001 - 19:41 #54
jsc du stinker for hårdt!
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 19:53 #55
ALENE den kommentar burde da kunne få dig slettet
Avatar billede jsc Nybegynder
25. april 2001 - 21:10 #56
>>>insane.... blablabla det er godt youngkiller!
Nu synes jeg du skulle slappe lidt af..., eller bliver jeg lidt for #?=¤+\")!

Ps. Siden jeg stinker, så kan du vel også gætte min aftershave?

/jsc
25. april 2001 - 21:23 #57
lord_fantomos
jsc

100% Jeg vil gætte på, at i ikke er særlig gamle....jeg VED at i ikke er og I VED det selv!

Ya Klap shadmadeed.... imac dihda rader magnun

okay det er ikke spansk, men det ligner...det er en krypteret hilsen til jer to bøssekarle
Avatar billede jsc Nybegynder
25. april 2001 - 21:26 #58
Smid den fyr UD!

>>>Magnus_tagmus du kunne jo prøve at tjekke min profil (hvis du ved hvad det er)

/jsc
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 21:40 #59
ok