Avatar billede snakeeyz Nybegynder
01. december 2005 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skifte harddisk i Philips DVD R520

Hej
Er der nogen af jer der ved om man kan opgradere disken i Philips DVD R 520 til en større - f.eks. 250 GB ?

Jeg har ledt og ledt, men ikke kunnet finde en løsning.

I øvrigt kan det ikke anbefales at købe denne optager, da den er langsom til at starte, menuerne er meget dårligt oversat, og så larmer den lidt for meget.

Nogle der ved om man kan, og hvordan man opgraderer disken til en større?
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. december 2005 - 14:16 #1
Prøv at søge eller spørge i www.recordere.dk. Der er mange spørgsmål omkring udskiftning af harddiske til harddiskrecordere. Måske ligger der også en løsning til dig. Og de ved, hvad de taler om. De er mere eller mindre nørder allesammen - på den gode måde :-)
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
09. december 2005 - 08:36 #2
Hej
Har ikke fået svaret - jeg har ikke kunnet finde noget på siden - desværre - jeg har tidligere søgt på denne side også.
Jeg lukker