Avatar billede opdater Nybegynder
01. december 2005 - 10:46 Der er 5 kommentarer

Opret pop up i My Sql

Jeg vil gerne have en popup til at forstørre mine billeder, men jeg vil gerne have at det skal kunne samarbejde med Mysql, for jeg har fået det til at virke i Access, men desværre virker popup ikke med MySql - nogen der kender en måde???
Avatar billede jokkejensen Novice
01. december 2005 - 10:57 #1
popup relaterede spørgsmål passer bedre ind i "javascript" eller "dhtml" kategorierne..

Endvidere kan fejlen ikke skyldes at du har ændret database, det har intet med popup's at gøre.

Lige gyldigt hvad, bliver du nød til at vise noget kode - ingen kan hjælpe dig videre :)

Mvh
Avatar billede fennec Nybegynder
01. december 2005 - 11:43 #2
.. Som en fortsættelse af jokkejensen..

Access har en "avanceret" grafisk brugerinterface som kan bruges til at indsætte/vise data. Dette findes ikke i MySQL.

MySQL er en ren database (selv om der er findes grafiske værktøjer). Det du søger skal laves med et program som henter data fra databasen. Det kan være alt fra C++ til en hjemmeside.
Avatar billede opdater Nybegynder
01. december 2005 - 12:11 #3
Det jeg laver den i er i C# til en hjemmeside - kan jeg så ikke bare tilføje noget javascript til dette såkaldte program.. beklager forresten at jeg er i den forkerte kategori.
Avatar billede fennec Nybegynder
01. december 2005 - 12:42 #4
Hvis du har fået C# programmet til at virke med Access, vil jeg tro det er fordi du mangler nogle tabeller/kolonner i MySQL som du har i Access databasen. Kan også være fordi du har bruge andre datatyper end tal, tekst og datoer.

Det bedste er nok at lukke dette ? (smid selv et svar og accpeter det), og lavet et nyt i C# kategorien.
Avatar billede opdater Nybegynder
01. december 2005 - 12:49 #5
Ja, specielt tekst.. men lukker lige denne og opretter spørgsmålet i c# - ellers tak for hjælpen