Avatar billede xp_morten Nybegynder
01. december 2005 - 08:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

remote desktop visning - igen

Jeg har fundet det her link:
http://www.eksperten.dk/spm/617344

Men det virker ikke hos mig - når jeg logger på en xp pro fra en mac via remote desktop,
vil den ikke acceptere ip adr. /console ??????

Hvad gør jeg så, kan jeg få visningen til at virke på, så man kan se - hvad jeg laver.
Det er sku for åndsvagt at brugeren bliver lukket ude......
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
01. december 2005 - 09:43 #1
at få vist samme skrivebord som brugeren, vil nok være nemmest at gøre ved hjælp af f.eks VNC. Fjernskrivebordet i XP kræver at man er logget på som samme bruger både den der sidder på XP og den der sidder med fjernskrivebordet. Tjek Microsoft om der ikke ligger en tilføjelse til MAC for at du på den måde kan køre med fjernskrivebord.

Microsoft har f.eks lavet en løsning til Win98.
Avatar billede xp_morten Nybegynder
01. december 2005 - 09:47 #2
Jeg har prøvet via timbuktu - men der får jeg bare sort skærm............ Det er faktisk det program jeg helst vil bruge, da det kan det meste........ De fleste VNC programmer kan ikke noget - så kan jeg ligeså godt bruge microsofts RD.
Avatar billede xp_morten Nybegynder
01. december 2005 - 10:59 #3
Nå - men det kan man ikke, da xp er lavet, så der kun kan være 1 af samme bruger på, af gangen!
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
01. december 2005 - 22:14 #4
Nå så man accepterer kun sit eget svar her..