Avatar billede cl0babz Nybegynder
30. november 2005 - 23:52 Der er 7 kommentarer

Winamp vil ikke starte?

Ja det er et meget enkelt problem jeg har med winamp..
Min klient vil simpelthen bare ikke starte.. bår man dobbeltklikker tænker den lidt og der sker intet.. Har samme problem emd iTunes!

Nogen der ved om det er en windows funktion jeg kan have slået fra?

Min winamp agent kører.. men kan ikke få selve afspilleren i gang..!
Avatar billede halifax Nybegynder
01. december 2005 - 01:14 #1
Xp har en tjeneste som hedder Windows audio (Computeradministration => Tjenester). Jeg ved egentlig ikke hvad den gør, om det kun er noget med lydsystemet, eller om den i det hele taget har indflydelse på afspilningen af audiofiler. Men på sin vis interessant der er same problem med Winamp og iTunes.
Prøv at se efter om Windows audio er aktiveret. Et skud......
Avatar billede Beach Mester
01. december 2005 - 02:58 #2
Tja.. Den er også lidt en nyser for mig, men et andet forslag:
Prøv at inst. Winamp igen (oven på den gamle) og sig ja til at Winamp skal være default player til det Winamp installer foreslår!

//Beach
Avatar billede cl0babz Nybegynder
01. december 2005 - 13:58 #3
Windows Audio er started og den vil stadigt ikke starte dem..
Avatar billede cl0babz Nybegynder
01. december 2005 - 14:00 #4
Den bliver sat til defualt player men vil stadigt ikke starte..
Avatar billede halifax Nybegynder
01. december 2005 - 21:05 #5
Kan computeren iøvrigt afspille lyde, fx. Windows lyde og/eller gennem Windows Medie Player?
Avatar billede cl0babz Nybegynder
01. december 2005 - 21:27 #6
Ja, kan godt bruge WMP.. Og spille spil med lyd..
Men den vil ikke åbne itunes eller winamp..

Så siger du nok, så må jeg nøjes med dem.. men så kan jeg bare ikke opdaterer min iPod..
Avatar billede Beach Mester
02. december 2005 - 02:40 #7
Den sikre løsning er at afinst. alle dine ext. lydprogrammer og derefter afinst. dit lydkort.
Start derefter med at inst. lydkortet, derefter winapm og itunes. Hvis det ikke hjælper så er det windows der fucker op:-(

//Beach