Avatar billede kaosfoto Nybegynder
30. november 2005 - 21:36 Der er 4 kommentarer

Gimp genkender ikke billedfiler!

Hej!
Jeg har installeret gimp 2.29, men den genkender ikke nogle billedfiler (bortset fra dens eget filnavn). Den kan godt "se" jpg filer, men når jeg dobbeltklikker får jeg besked om at det er en ukendt filtype. Den kører på XP, sp2.

Nogen der kender problemet?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2005 - 21:45 #1
Du har sikkert glemt at markere ASSOICERET med ALLE filtyper under installationen: GENINSTALLER
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2005 - 12:21 #2
Stadig problemer ??
Avatar billede kaosfoto Nybegynder
17. december 2005 - 15:03 #3
Jeg har opgivet gimp for nu. Jeg har alle billedfiler associeret med irfanview, men dette skulle ikke være noget problem, det er kun et spørgsmål om hvilket program der åbner ved dobbeltklik. Så lige nu er der ikke noget gimp til mig.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2005 - 09:56 #4
OK men du kunne da lige kaste et blik på http://www.lindet.dk/indhold.html