Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. april 2001 - 14:51 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Roben & Knud vs. Hva snakker du om

Hvem er bedst?
Skyd løs....

Red Eagle
Avatar billede gizmo Nybegynder
23. april 2001 - 14:52 #1
dinglebærrene,onky og onky,alexanderband!
Avatar billede jones Nybegynder
23. april 2001 - 14:53 #2
Hvem er roben og knud ???
Avatar billede kapla Nybegynder
23. april 2001 - 14:53 #3
Roben & Knud??
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. april 2001 - 14:54 #4
Alle de der er bare dårlige efterligninger af Gramsespektrum.

/vh
Simon
Avatar billede hostmaster Nybegynder
23. april 2001 - 14:56 #5
Man kan ikke sammenligne de 2.

Hva snakker du om laver plat humor, mens Roben og Knud laver platte sange (kun)

Men ellers styrer Roben og Knud for vildt
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. april 2001 - 14:56 #6
Hvem er jeg nu: \"Hej jeg hedder Anden, lad os lave noget hvor vi gør grin med noget fjernysn for dig. haha, aldrig gjort før, vel?\"

Doh.
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 14:57 #7
hva snakekr du om. Selvfølig´
Avatar billede jones Nybegynder
23. april 2001 - 14:59 #8
men deres side styre www.dr.dk/idiot
Avatar billede cvsac Nybegynder
23. april 2001 - 15:03 #9
HVA SNAKKER I OM ??? (de er da klart for fede)
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. april 2001 - 15:12 #10
Helt klart \"hvad snakker I om?\"

Min datter på 7 reciterede \'Sjov med kæledyr - Hamstern\' en dag vi cyklede hjem fra hendes skole.

(For dem der ikke kender den, kan jeg oplyse at det bl.a. handler om at prikke til en hamster, så den piver og så efterligne lydene. Efterfølgende bruges den til hamster-stang-tennis - lyt til den hér: http://www.dr.dk/idiot/lyd/310300_63_hamster.ram)

Jeg var ved at skvatte ned af cyklen af grin, og det lykkedes mig heldigvis flere gange at overtale den dejlige møgunge til at gentage den.

Til sidst blev hun træt af det (og mig) så jeg måtte hente den som MP3 på nettet (fy!), og har efterfølgende fået hele cd\'en (ja, købt og betalt, hvilket jeg nok ikke havde, hvis jeg ikke havde hørt et par af numrene som MP3 først).

/Rob
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. april 2001 - 15:57 #11
Jeg mener nu godt at man kan sammenligne dem.
Roben og Knud, viker (for mig) bare som om de er endnu længere ude end Hva snakker du om.
Hvad man så bedst kan li\' er jo en smags sag......

Red Eagle
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. april 2001 - 15:58 #12
....de hører jo allesammen ind under kategorien - Sjov for \"voksne\".
Avatar billede hostmaster Nybegynder
23. april 2001 - 15:59 #13
nomiz> Hvordan kan du sige at Roben og Knud er en efterligning af Gramsespectrum?

Har du overhovedet hørt dem?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. april 2001 - 17:07 #14
nu er det ikke fordi, det har noget med de ovenstående komikere at gøre, men ingen, sagde jeg, INGEN kan slå mandrillen
23. april 2001 - 17:40 #15
hey

respekt til mandrillen, fuck roben og knud!!!
23. april 2001 - 17:44 #16
Hvis i en dag er på napster (fy!) så søg lige after Dimon Skinkes Onemanband. Jeg har lavet en masse fede sange som fx et remix af brødrene olsen hvor jeg har mixet den danske og engelske version sammen så de siger Fly On Et Stjerneskud i omkvædet. I øjeblikket arbejder jeg på et techno remix af Für Elise der hedder FYR DEN FUCKING ELISE! men den har jeg ikke lagt på napster endu...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. april 2001 - 19:28 #17
dimonepigen/dukankaldemigligehvadduharlysttil>  hvaaøh, har du fået slettet din gamle profil?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
24. april 2001 - 18:45 #18
jeg beholder sq mit point, på grund af mangel på tilfredstilende svar ;)