Avatar billede sunweb Nybegynder
30. november 2005 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alert når man forlader siden

Hejsa...

Hvordan ser et javascript ud, der skal komme frem som en "Ja" eller "Nej" box, når man vil forlade en side??

Det skal bruges til et cms system, og hvis brugeren så ikk har gemt, skal den komme med en java alert om man vil forlade siden?

Tak!!
Avatar billede mm12010 Nybegynder
30. november 2005 - 15:55 #1
<script type="text/javascript">
window.onbeforeunload=function(){
    return "\nHvis du lukker vinduet nu, afsluttes de funktioner der i øjeblikket udføres.\n\nEr du sikker på at du vil lukke?";
}
</script>
Avatar billede roenving Novice
30. november 2005 - 16:21 #2
-- og selvom ovenstående ikke virker i alle browsere er det den eneste måde at gøre det på !-)
Avatar billede sunweb Nybegynder
01. december 2005 - 08:46 #3
Jeg takker mange gange. Det er helt fint, cms systemet er kun udviklet til pc og tilpasset explorer. Take it or leave it! :D
Avatar billede mm12010 Nybegynder
05. december 2005 - 07:45 #4
selv tak :o)