Avatar billede pcr Nybegynder
30. november 2005 - 13:20 Der er 8 kommentarer

tekst forsvinder

Nu er det 5. gang efter at jeg har installeret Outlook 2003 at jeg ikke kan se teksten i modtagne e-mail. Jeg ved at den har været der, for når jeg går ind via webmail kan jeg godt læse den. Vedhæftede filer er der også, men hele tekstruden er tom. I dag prøvede jeg på min arbejdsplads at læse en mail wia webmail, ingen problemer. Jeg videresendte mailen til en anden pc på kontoret, hvorfra jeg så igen sendte den til min hjemadresse. Når jeg henter post på min hjemme-pc er teksten fjernet på den oprindelige mail mens den går igennem fra den pc jeg videresendte til... Håber et kvikt hoved kan hjælpe mig, jeg synes ellers jeg har været alle indstillinger igennem men uden resultat.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 16:08 #1
Er indbakken total tom, eller kan du se brevikonerne og hvem meddelelsen er fra?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 16:50 #2
Du kunne f.eks prøve at lægge din original office cd-rom i og foretage en repair af outlook.
Avatar billede pcr Nybegynder
30. november 2005 - 17:23 #3
Det er kun selve brødteksten der er væk når jeg åbner mailen. Det er den også i den automatiske mail jeg har fået om din kommentar. Nu vil jeg prøve en repair som du foreslår, men jeg tvivler da problemet jo er ret sporadisk
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 18:02 #4
Heysa pcr. Du har sikkert ret men så er det i hvertfald udelukket at der er fejl i officeprogrammet.
Der ser faktisk ud til at der kan være forskellige muligheder i det her link: http://office.microsoft.com/da-dk/results.aspx?Scope=FX%2CHA%2CHP%2CQZ%2CRC%2CXT&Query=br%C3%B8dteksten+forsvinder
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 18:16 #5
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 18:46 #6
hvordan ser kodningen ud for udgående meddelelser? funktioner - indstillinger - postformat - internationale indstillinger - kodeindstillinger.
Avatar billede pcr Nybegynder
30. november 2005 - 19:15 #7
Hi Jeanette
Ingen steder af dem du nævner har noget der svarer til mit problem. Det er jo også som jeg nævnte sporadisk - de sidste 2 mailrobots jeg har fået nu er ok. Måske har det hjulpet at reparere Outlook. Jeg håber! mhs til kodeindstillinger står de på auto (vesteuropæisk iso)
Jeg afventer nu om fejlen opstår igen og vender tilbage. :-)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
30. november 2005 - 19:48 #8
Lad os håbe at repairen kunne gøre det. Du har husket at hente office opdateringerne ikke?